kvalitetsbiler.dk
Skoda Enyaq 80 iV Lounge
224.900 kr.
Købes
Hej jeg er på jagt efter en billig Mercedes 500E ligesom. Tyskerne kører i i taxi filmen
399.900 kr.
, 1991, Sortmetal, 4 døre, 319000 km, aut., 18" alufælge, airc., fjernb. c.lås, fartpilot, startspærre, sædevarme, el indst. førersæde m. memory, el-soltag, el-spejle, 4x el-ruder, Becker cd/radio, armlæn, dellæder, læderrat, tågelygter, db. airbags, abs, tonede ruder, ikke ryger, nysynet, service ok, tidligere undervognsbehandlet. Bygget og udviklet af Porsche. Den rå karrosse blev banket ud hos Mercedes i Sindelfingen og herefter fragtet til Zuffenhausen, hvor Porsche-ingeniørerne stod for resten. Undervognen blev naturligvis afstemt til at kapere de mange kræfter med kortere fjedre og andre dæmpere, men den stående ordre fra Mercedes-toppen var klar: E-klassen skulle stadig være komfortabel. Idéen om en stor sedan med sportsvognspræstationer kom ikke ud af ingenting. BMW havde allerede i 1985 lanceret sin M5 med række-6’eren fra sportsvognen M1, og ambitiøse Audi lod i 1988 porten gå op for topmodellen V8, som dog handlede mere om luksus end præstationer. Mercedes gik efter at forhøje spillets indsats og hentede drivline (samt bremser) i Autobahn-bomben 500 SL. Den nye V8’er med koden M119 var i virkeligheden baseret på et design, der stammede tilbage fra 1969. Men med elekronisk Jetronic-system fra Bosch, dobbelt overliggende knastaksler, fire ventiler per cylinder og variabel ventilstyring på indsugningssiden havde den den nødvendige pondus. Da kravet om at bygge en ægte Mercedes og ikke en gadelovlig DTM-racer hang tungt over udviklingsteamet, blev udyret koblet til den sløve, 4-trins automatgearkasse fra Mercedes 500 SL. Dog med en lidt anden gearing af bagtøjet, hvilket sammen med ekstra 20 Nm moment betød, at 500 E gik fra 0-100 km/t på 6,1 sek. Det var 0,1 sek. hurtigere end SL. Og nok så vigtigt, 0,2 sek. hurtigere end BMW M5. I alt 10.476 biler blev bygget og lige netop denne bil blev produceret Oktober 1990 hvor det hele startede og er blandt de første håndlavede 46 eksemplarer af dette vidunder som blev lavet dette år. Så denne bil er en meget sikker og god investering
349.900 kr.
, 1991, Sølvmetal, 4 døre, 309000 km, Aut., Airc., comand-navigation, fartpilot, 18" alufælge, læderindtræk, fjernb. c.lås, startspærre, vinterhjul, sædevarme, 4x el-ruder, el-spejle, armlæn, træindlæg, tågelygter, servo, amg styling, indfarvede kofangere, tonede ruder, læderrat, el-soltag, el indst. forsæder, abs, esp, ikke ryger, tidligere undervognsbehandlet, service ok, special håndbygget bil som er lavet i samarbejde med Porsche. kun lavet i et begrænset antal, derfor en rigtig god investering. nypris over 1, 6 mill. denne her bil er trimmet til 352 hk v/4875 rpm og 521 nm v/4598 rpm. Dansk Bil fra ny, En bil man absolut bør eje og en bil der KUN stiger i pris. Tilsvarende bil i Tyskland koster mellem 40- 80.000 Euro og så skal den Danske stat have 220-250.000 kr oveni!!
61.000 kr.
Bilen er årgang 1973. Det er en 2002 ikke en original TII men med ægte tii 2,0 indsprøjtningsmotor på 135 HK. Mekanisk "kugelficher" indsprøjtning. Tii front, med front og hæk spoiler. Skal hovedrenoveres. kan synes. En del rust i forskærme. rust bag frontspoiler. sidst synet ca. 2001 eller år 2002. Ny tandrem på indsprøjnings system. undervogn er generelt rimeligt stand bortset fra det nævnte. Soltag. Fremtræder ikke som original bil. Forsæder slidte. Bilen kan startes og køres hjem på prøveplader hvis man ikke er for sart.. Kan evt. benyttes til klassisk bilræs. Prisen er til forhandling både op og ned men useriøse henvendelser frabedes. Bud ønskes og vil blive overvejet. Desværre roder Gul og gratis automatiske bil info rundt i det og vil absolut skrive forkert model og forkert årgang.. Det er teksten her man skal gå ud fra det er en 1973 model med firkantede baglygter. Bilen er/var en normal standard 2002 men nu ombygget til Tii og med ægte Tii motor. FAQ: Nej det er ikke en årgang 2002 BMW., Nej, den er ikke nusunet, nej den er ikke i køreklar stand. Opdatering 26 maj 2024. Bilen er endnu ikke solgt da sælger holder meget af den :-) osv. Desværre er gul og gratis hoppet med på MIT ID bølgen hvilket betyder at jeg ikke kan få lov at besvare jeres beskeder. Jeg vil forsøge at kontakte de af jer som har lagt tlf. numre i jeres henvendelser, jeg må heller ikke se andre brugeres tlf. numre mere.