Skønlit. + SAK + Erhvervsøkonomi + Kommunikation

Skønlit. + SAK + Erhvervsøkonomi + Kommunikation

1 kr.

Samtlige fagbøger til uddannelsen som SAK/sundhedadministrativ koordinator (hvis du køber alle på en gang, får du dem til 4500 kr.) Fagbøger til 1. og 2. semester på Erhvervsøkonomiuddannelsen på uni. Desuden diverse kommunikationsfagbøger og nogle rejseguides. Derudover har jeg en del skønlitteratur som vist på billederne. Nogle bøger er nye, og andre er gamle, så byd på dem du er interesseret i. De skal afhentes i 9700 Brønderslev.

Brønderslev·7. sep.·

Få beskedNår der er nye resultater i Bøger

Lup med søgeord i
Anerkendelse og dømmekraft i socialt arb

Anerkendelse og dømmekraft i socialt arb

5 kr.

Anerkendelse og dømmekraft i socialt arbejde af Søren Juul & Peter Høilund. Peter Høilund og Søren Juul arbejder i “Anerkendelse og dømmekraft i social arbejde” med socialt arbejde i Danmark. De to herrer argumenterer i bogen for, at anerkendelse og dømmekraft bliver to centrale begreber indenfor det sociale arbejde. Argumenterne i bogen bygger på interviews med 25 svage klienter og deres erfaringer med krænkelse. Hertil er de også blevet insprieret af den tyske filosof Axel Honneths tænkning omkring gensidig menneskelig anerkendelse. “Anerkendelse og dømmekraft i social arbejde” er delt op i tre dele, hvor første del omhandler anerkendelsestanken med tilhørende eksempler. Bogens anden del handler om dømmekraft, mens bogens tredje del består af muligheder for og forslag til, hvordan anerkendelse kan få en større plads indenfor det sociale arbejde. Årgang: 2005

Ribe·21. jun.·

Trends til tiden

Trends til tiden

75 kr.

TRENDS TIL TIDEN En bog om trendforskning, tidstilpasning og produktudvikling. TRENDS til tiden er det første danske forsøg på at beskrive en forholdsvis ny vinkel på moderne produktudvikling og trendforskning. Bogen inddrager elementer fra mange klassiske, både kvantitative og kvalitative researchmetoder og forsøger at skabe en mere helhedsorienteret arbejdsmetode, hvor analyse og intuition er i balance. TRENDS til tiden er første danske udspil med konkrete bud på fremtidens trends, og hvordan man bryder dem ned og anvender dem i praktisk produktudviklingsarbejde. Bogens tese er, at begrebet intuition undertrykkes i moderne produktudvikling og markedsføring, hvor alle nye ideer skal dokumenteres og bevises inden lancering. Det har været målet at vise, at intuition og kreativitet udgør et stærkt alternativ til traditionelle analytiske idégenereringsmetoder

Kolding·21. jun.·

Bøger finans mfl.

Bøger finans mfl.

1 kr.

Forskellige bøger til Finansøkonomi og finansbachelor mfl. sælges Moderne markedsføring, 3. Udgave ISBN 978-87-412-7485-0 Moderne markedsføring, opgaver og cases, 2. Udgave ISBN 978-87-412-7719-6 Makroøkonomi, 5. Udgave ISBN 978-87-412-7209-2 Hvordan organisationer fungerer, 3. Udgave ISBN 978-87-412-5860-7 Konstruktiv forhandling ISBN 978-87-593-1564-4 Økonomistyring og budgettering, 7. Udgave ISBN 978-87-7675-859-2 Skat for de finansielle uddannelser ISBN 978-87-023-1591-2 Salg af rådgivning og serviceydelser ISBN 978-87-412-7023-4 Introduktion til den finansielle sektor ISBN 977-87-412-7944-2 finansiel rådgivning privat ISBN 978-87-412-7812-4 Intercultural and global competencies ISBN 978-87-412-7511-6 Selling Building partnerships, Stephen B. Castleberry ISBN 978-1-260-08477-1

Faaborg·21. jun.·

Bøger til opgave skrivning - videregående

Bøger til opgave skrivning - videregående

70 kr.

Den Gode Opgave - 100 kr . står som ny - Bidragsydere: Charlotte Wien, Lotte Thing Rasmussen, Signe Skov, Kirstin Remvig, Ida Klitgård og Vanessa Sonne-Ragans - ISBN 9788759329177 Videnskabsteori - 100 kr - står som ny - Jan Holm Ingemann - EAN nr. 9788759317624 Videnskabsteori for praktikere - 100 kr - Marianne Leth Jørnø - ISBN13: 9788741258270 Ved samlet køb 200 kr Kan afhentes i Esbjerg eller sendes med DAO for 50 kr skolebøger, universitetet, HA, HD,

Esbjerg·11. aug.·

Side:
af 3