Skønlit. + SAK + Erhvervsøkonomi + Kommunikation

Skønlit. + SAK + Erhvervsøkonomi + Kommunikation

1 kr.

Samtlige fagbøger til uddannelsen som SAK/sundhedadministrativ koordinator (hvis du køber alle på en gang, får du dem til 4500 kr.) Fagbøger til 1. og 2. semester på Erhvervsøkonomiuddannelsen på uni. Desuden diverse kommunikationsfagbøger og nogle rejseguides. Derudover har jeg en del skønlitteratur som vist på billederne. Nogle bøger er nye, og andre er gamle, så byd på dem du er interesseret i. De skal afhentes i 9700 Brønderslev.

Brønderslev·7. sep.·

Få beskedNår der er nye resultater i Bøger

Lup med søgeord i
Sælg Historien om Landbrugsprodukter

Sælg Historien om Landbrugsprodukter

120 kr.

Steffen Andersen. 2014. Indbundet, 255 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Virksomheder kan ikke nøjes med at fortælle historien om deres produkter. De skal være i stand til at sælge historien. Debat- og fagbogen Sælg historien om landbrugsprodukter argumenterer for, at det er produktet, der binder en organisation sammen, og at det derfor er nødvendigt, at alle medarbejdere kender substansen og involverer sig i det, så de passioneret kan sælge historien videre til næste led i værdikæden ud til indkøber og forbruger. Kooperativerne har på grund af deres ejerforhold en enestående mulighed for at bære landmandens passion videre i hele værdikæden. Det giver dem en uvurderlig mulighed for at sætte noget særligt i spil, som gør produkter og koncepter unikke. I Sælg historien om landbrugsprodukter, som primært henvender sig til salgs- og marketingchefer inden for fødevareindustrien, argumenteres der for aktivt salg, hvor sælgeren skal kende sit produkt så godt, at han er i stand til at afdække, hvilke af kundens behov produktet dækker, og hvad kundens udbytte er. Lykkes det, bliver kunden ligeså engageret i produktet, og de to parter vil mødes i et magisk øjeblik.

Valby·21. jun.·

Anerkendelse og dømmekraft i socialt arb

Anerkendelse og dømmekraft i socialt arb

5 kr.

Anerkendelse og dømmekraft i socialt arbejde af Søren Juul & Peter Høilund. Peter Høilund og Søren Juul arbejder i “Anerkendelse og dømmekraft i social arbejde” med socialt arbejde i Danmark. De to herrer argumenterer i bogen for, at anerkendelse og dømmekraft bliver to centrale begreber indenfor det sociale arbejde. Argumenterne i bogen bygger på interviews med 25 svage klienter og deres erfaringer med krænkelse. Hertil er de også blevet insprieret af den tyske filosof Axel Honneths tænkning omkring gensidig menneskelig anerkendelse. “Anerkendelse og dømmekraft i social arbejde” er delt op i tre dele, hvor første del omhandler anerkendelsestanken med tilhørende eksempler. Bogens anden del handler om dømmekraft, mens bogens tredje del består af muligheder for og forslag til, hvordan anerkendelse kan få en større plads indenfor det sociale arbejde. Årgang: 2005

Ribe·21. jun.·

Trends til tiden

Trends til tiden

75 kr.

TRENDS TIL TIDEN En bog om trendforskning, tidstilpasning og produktudvikling. TRENDS til tiden er det første danske forsøg på at beskrive en forholdsvis ny vinkel på moderne produktudvikling og trendforskning. Bogen inddrager elementer fra mange klassiske, både kvantitative og kvalitative researchmetoder og forsøger at skabe en mere helhedsorienteret arbejdsmetode, hvor analyse og intuition er i balance. TRENDS til tiden er første danske udspil med konkrete bud på fremtidens trends, og hvordan man bryder dem ned og anvender dem i praktisk produktudviklingsarbejde. Bogens tese er, at begrebet intuition undertrykkes i moderne produktudvikling og markedsføring, hvor alle nye ideer skal dokumenteres og bevises inden lancering. Det har været målet at vise, at intuition og kreativitet udgør et stærkt alternativ til traditionelle analytiske idégenereringsmetoder

Kolding·21. jun.·

Bøger finans mfl.

Bøger finans mfl.

1 kr.

Forskellige bøger til Finansøkonomi og finansbachelor mfl. sælges Moderne markedsføring, 3. Udgave ISBN 978-87-412-7485-0 Moderne markedsføring, opgaver og cases, 2. Udgave ISBN 978-87-412-7719-6 Makroøkonomi, 5. Udgave ISBN 978-87-412-7209-2 Hvordan organisationer fungerer, 3. Udgave ISBN 978-87-412-5860-7 Konstruktiv forhandling ISBN 978-87-593-1564-4 Økonomistyring og budgettering, 7. Udgave ISBN 978-87-7675-859-2 Skat for de finansielle uddannelser ISBN 978-87-023-1591-2 Salg af rådgivning og serviceydelser ISBN 978-87-412-7023-4 Introduktion til den finansielle sektor ISBN 977-87-412-7944-2 finansiel rådgivning privat ISBN 978-87-412-7812-4 Intercultural and global competencies ISBN 978-87-412-7511-6 Selling Building partnerships, Stephen B. Castleberry ISBN 978-1-260-08477-1

Faaborg·21. jun.·

Bøger til opgave skrivning - videregående

Bøger til opgave skrivning - videregående

70 kr.

Den Gode Opgave - 100 kr . står som ny - Bidragsydere: Charlotte Wien, Lotte Thing Rasmussen, Signe Skov, Kirstin Remvig, Ida Klitgård og Vanessa Sonne-Ragans - ISBN 9788759329177 Videnskabsteori - 100 kr - står som ny - Jan Holm Ingemann - EAN nr. 9788759317624 Videnskabsteori for praktikere - 100 kr - Marianne Leth Jørnø - ISBN13: 9788741258270 Ved samlet køb 200 kr Kan afhentes i Esbjerg eller sendes med DAO for 50 kr skolebøger, universitetet, HA, HD,

Esbjerg·11. aug.·

En sælgers bekendelser

En sælgers bekendelser

100 kr.

Softcover, 232 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater.

Valby·21. jun.·

Side:
af 3