Tapedispenser,
100 kr.
Med 3 ruller tape a 3 meter
100 kr.
Med 3 ruller tape a 3 meter
35 kr.
Simon Elkjær, Indholdsbaseret markedsføring 2019 Version 1 Ubrugt.
20 kr.
Mapper A4.
120 kr.
Steffen Andersen. 2014. Indbundet, 255 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Virksomheder kan ikke nøjes med at fortælle historien om deres produkter. De skal være i stand til at sælge historien. Debat- og fagbogen Sælg historien om landbrugsprodukter argumenterer for, at det er produktet, der binder en organisation sammen, og at det derfor er nødvendigt, at alle medarbejdere kender substansen og involverer sig i det, så de passioneret kan sælge historien videre til næste led i værdikæden ud til indkøber og forbruger. Kooperativerne har på grund af deres ejerforhold en enestående mulighed for at bære landmandens passion videre i hele værdikæden. Det giver dem en uvurderlig mulighed for at sætte noget særligt i spil, som gør produkter og koncepter unikke. I Sælg historien om landbrugsprodukter, som primært henvender sig til salgs- og marketingchefer inden for fødevareindustrien, argumenteres der for aktivt salg, hvor sælgeren skal kende sit produkt så godt, at han er i stand til at afdække, hvilke af kundens behov produktet dækker, og hvad kundens udbytte er. Lykkes det, bliver kunden ligeså engageret i produktet, og de to parter vil mødes i et magisk øjeblik.
50 kr.
-Brand survival in the age of retailer power. Bogen er i hardcover med smudsomslag, 221 sider, illustreret , engelsk udgave 2006 Pæn stand med lidt overstregninger ( uden betydning for læsningen.).
50 kr.
- From Freeloaders into Superfans the future of business. Bogen fremstår som ny, i hardcover med smudsomslag, på engelsk, år 2013 på 244 sider - se billeder for bl.a indhold.
80 kr.
Bogen International Markedsføring sælges, god som ny, uden overstregninger på siderne.
100 kr.
Softcover, 232 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater.
250 kr.
Moderne markedsføring 3. Udgave - Hans Reitzels forlag Ole E. Andersen, Poul K. Faarup, Svend Hollensen Ingen overstregninger i bogen
199 kr.
Consumer Behaviour - A European Perspective - 3rd Edition Stand: Næsten som ny Tilbyder IKKE privat afhentning Prisen er fast og ens for alle :o) Betaling via: BANKOVERFØRSEL eller MOBILEPAY Ved køb da skriv til: luksustoejdyret (at) (g)mail (dot) com
75 kr.
Indbundet, 227 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Anne Glad og Mona Juul er hhv. strategisk direktør og administrerende direktør i reklamebureauet envision. De to ser vidt forskelligt på julen; når Anne ser hygge, ser Mona massehysteri. De er dog rørende enige om, at der er god forretning i at vinde en plads i forbrugernes hjerter netop i julen. For alt imens de store fælles fortællinger som religion og politiske ideologier er i opbrud, vokser samtidig behovet for at samles om traditionerne. Derfor er julen interessant set med kommercielle øjne. Glad Juul tager temperaturen på juleforbruget i Danmark - både i butikkerne og online. Bogen præsenterer en model til virksomheder, der ønsker at blive en fast del af forbrugernes juleritualer, men mangler et pejlemærke i processen. Den byder desuden på hele 11 juleeventyr fra den virkelige verden, når Glad og Juul ser nærmere på de store salgsmæssige julesuccesser hos blandt andre Georg Jensen, Tivoli, Aalborg Juleakvavit, Coca-Cola og Kentucky Fried Chicken. Det hele bliver krydret med portrætter af målgruppen, den danske juleforbruger, underholdende juleritualer fra hele verden samt hyggelige anekdoter og historiske fakta.
20 kr.
Studie bøger: Markedsføring, ledelse, erhvervsret, indkøb og IT. God stand. Fra ikke-rygerhjem
80 kr.
marketing, Russel S-.Winer, 3 udgave Marketing Management -Studiebog. Third edition Sælges velholdt intakt. 200 kr Kan evt afhentes enten i Roskilde eller KBH Ø. Køber afholder evt porto
200 kr.
Finansiel rådgivning - privat
50 kr.
Solution Selling Michael t. Bosworth Pris 50 kr. ContemporaryAmerica ; Russell Duncan, Joseph Goddard 3 edition Pris 50 kr The language of meetings; Malcom Goodale Pris. 50 kr Practical English Usage 3 udgave Pris 150 kr Sælges enkeltvis. Kan afhentes i Roskilde eller Kbh Ø. Sendes køber betaler porto . Alle bøger velholdte
150 kr.
Kan sendes
150 kr.
Kan sendes. Har flere bøger.
200 kr.
Kan sendes. Har flere bøger.
250 kr.
Kan sendes
100 kr.
Kan sendes
75 kr.
Professionel detailhandel i Danmark i internationalt perspektiv. Allan Sørensen & Flemming Sørensen. Softcover, 595 sider. Lidt plettet cover, ellers fin stand - Ingen tilskrivninger eller highlightede sætninger. Sendes gerne, porto = 51 kr. MobilePay. .