Skønlit. + SAK + Erhvervsøkonomi + Kommunikation

Skønlit. + SAK + Erhvervsøkonomi + Kommunikation

1 kr.

Samtlige fagbøger til uddannelsen som SAK/sundhedadministrativ koordinator (hvis du køber alle på en gang, får du dem til 4500 kr.) Fagbøger til 1. og 2. semester på Erhvervsøkonomiuddannelsen på uni. Desuden diverse kommunikationsfagbøger og nogle rejseguides. Derudover har jeg en del skønlitteratur som vist på billederne. Nogle bøger er nye, og andre er gamle, så byd på dem du er interesseret i. De skal afhentes i 9700 Brønderslev.

Brønderslev·7. sep.·

Bøger til markedsføringøkonom

Bøger til markedsføringøkonom

1.100 kr.

Bøger til markedsføringsøkonom uddannelsen. Bøgerne er rigtigt god stand, og uden overstregninger i dem. Erhvervsøkonomi til akademiuddannelse 6. udgave - 200 kr. Global økonomi til marketing og service 3. udgave - 200 kr. Metode til markedsføring og service 2. udgave - SOLGT Morgendagens digitale salg & markedsføring 1. udgave - 150 kr. Organisation, innovation og supply chain management 1. udgave - SOLGT Statistik i økonomisk perspektiv 3. udgave - 150 kr. International markedsføring 6. udgave - 250 kr. Marketingmodeller 1.udgave - 100 kr. Erhvervsjura for marketing og service 8. udgave - 100 kr. Online Markedsføring - Den store grundbog 4. udgave - 100 kr. Kan købes samlet for 1100 kr, ellers så kom med et bud. Bøgerne kan afhentes i Aalborg eller sendes på købers regning.

Aalborg·26. aug.·

Få beskedNår der er nye resultater i Studiebøger

Lup med søgeord i
Anerkendelse og dømmekraft i socialt arb

Anerkendelse og dømmekraft i socialt arb

5 kr.

Anerkendelse og dømmekraft i socialt arbejde af Søren Juul & Peter Høilund. Peter Høilund og Søren Juul arbejder i “Anerkendelse og dømmekraft i social arbejde” med socialt arbejde i Danmark. De to herrer argumenterer i bogen for, at anerkendelse og dømmekraft bliver to centrale begreber indenfor det sociale arbejde. Argumenterne i bogen bygger på interviews med 25 svage klienter og deres erfaringer med krænkelse. Hertil er de også blevet insprieret af den tyske filosof Axel Honneths tænkning omkring gensidig menneskelig anerkendelse. “Anerkendelse og dømmekraft i social arbejde” er delt op i tre dele, hvor første del omhandler anerkendelsestanken med tilhørende eksempler. Bogens anden del handler om dømmekraft, mens bogens tredje del består af muligheder for og forslag til, hvordan anerkendelse kan få en større plads indenfor det sociale arbejde. Årgang: 2005

Ribe·21. jun.·

Trends til tiden

Trends til tiden

75 kr.

TRENDS TIL TIDEN En bog om trendforskning, tidstilpasning og produktudvikling. TRENDS til tiden er det første danske forsøg på at beskrive en forholdsvis ny vinkel på moderne produktudvikling og trendforskning. Bogen inddrager elementer fra mange klassiske, både kvantitative og kvalitative researchmetoder og forsøger at skabe en mere helhedsorienteret arbejdsmetode, hvor analyse og intuition er i balance. TRENDS til tiden er første danske udspil med konkrete bud på fremtidens trends, og hvordan man bryder dem ned og anvender dem i praktisk produktudviklingsarbejde. Bogens tese er, at begrebet intuition undertrykkes i moderne produktudvikling og markedsføring, hvor alle nye ideer skal dokumenteres og bevises inden lancering. Det har været målet at vise, at intuition og kreativitet udgør et stærkt alternativ til traditionelle analytiske idégenereringsmetoder

Kolding·21. jun.·

Side:
af 4