Bruun Larsen Motorcykler
Yamaha MT 09 SP
134.900 kr.
49.900 kr.
Nu VINTERPRIS. Nedsat kr. 10000 -. Moto Guzzi, model Falcone, Nuovo Civile. Meget sjældent set i DK. Samlerobjekt, der kan tåle at blive brugt. Dokumentation for egnethed til sidevogn. Omkring 1978 import fra Italien til Tyskland. Kørt i Nordtyskland, hvor den i 1992 gennemgik omfattende renovering, herunder forøgelse fra 499 til 570 ccm og udstyret med dobbelttænding (to tændrør) Dokumenteret ved faktura på ca. 15000 DM. Import til DK i 2004 samme ejer til 2021, hvor jeg købte den. I 2013 havde den kørt 17000 km. Januar 2021 havde den kørt 19587. Kmstand nu 20310. Motorcyklen er i teknisk fremragende stand. Nye bremsebelægninger foran. Har nu holdt stille i maskinhuset i snart 3/4 år og trænger til vask og en pudseklud. Med den rette indsigt er den meget nem at starte på kickstarter. Den har også dynastart, men funktionen kræver fuldt opladet batteri eller noget der ligner. Gearskifte på højre side. 1. gear er ret højt og ud fra omdr.tal tror man længe, at man er startet i 2.gear. Den kan sagtens følge med på motorvej, men er helt klart sjovest at køre på lande- og biveje. Grundet sin sjældenhed er den meget svær at prissætte. Modellen er efterspurgt i Tyskland og der medfølger en stor stak spændende dokumenter omkring dens historik. Foto af italiensk reg.attest indsat her. Hvis du ikke kender modellen, så søg på youtube.
Købes 50.000 kr.
MC med sidevogn i god stand og lavt km tal købes. Gerne med kardan træk og årg 1988 -1999.
Ny150.000 kr.
Nyrestaureret BSA DB34GS Gold Star 500 fra 1955. Oprindelig solgt ny til Polen og den originale test protokol fra fabrikken medfølger. Se de sidste billeder. Alt er renoveret eller nyt. Kun kørt 41km prøvekørsel. BSA'en er i Clubman udførelse, dvs. med tilbage flyttede fod hvilere, clip-on styr og den specielle megafon udstødning. Ny Amal 1,5" GP karburator med separat svømmerhus. Motornummer: DB34GS 1217 Stelnummer: CB32 3206 Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Gold Star'en er en håndbygget model, der blev produceret fra 1938 til 1963, kun afbrudt af 2. verdenskrig. Den kunne fåes i mange forskellige udførsler til den sport man nu ønskede: road racing, moto cross, trial eller gade brug. Clubmans udførelsen har været den mest eftertragtede i mange år, selvom det måske ikke er den mest praktiske til hverdags brug. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Eventuelt bytte. Freshly restored BSA Goldie DB34GS in Clubman's trim. Originally exported to Polen as a Touring model. New Amal 1,5" GP carb. Please see dating certificate form the Gold Star owners Club and the original test sheet from the factory. Engine number: DB34GS 1217 Frame number: CB32 3206 Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
39.500 kr.
Rigtig fin stand !!. afh tilbud udsalg
89.998 kr.
BSA Goldstar 650 Black Shadow , se den i butikken
2.000 kr.
Gearkasse til SP1000. Kan dårligt skifte mellem 1/2 gear, så den skal åbnes og tjekkes igennem. Ellers OK. Kan afhentes på Vesterbro i København.
32.500 kr.
Nysynet med nr plade. Flot chrom lidt patina i lak køre og starter godt. Skal opleves ring for info
Købes 120.500 kr.
Har du en gammel motorcykel til at stå så prøv at ringe. Helst Engelsk God pris gives
110.000 kr.
Kan ses i butikken Nu !!, til lev marts/april ENGINE Engine Type – Liquid-cooled, single- cylinder, DOHC, 4 valves, twin spark plugs Engine Capacity – 652cc Compression Ratio – 11.5:1 Max Torque – 55Nm@4000rpm Max Power – 45hp@6500rpm Transmission – 5-speed Cooling System – Liquid
100.000 kr.
Kan ses i butikken Nu !!,. Til lev marts/april ENGINE Engine Type – Liquid-cooled, single- cylinder, DOHC, 4 valves, twin spark plugs Engine Capacity – 652cc Compression Ratio – 11.5:1 Max Torque – 55Nm@4000rpm Max Power – 45hp@6500rpm Transmission – 5-speed Cooling System – Liquid
100.000 kr.
Engine Type – Liquid-cooled, single- cylinder, DOHC, 4 valves, twin spark plugs Engine Capacity – 652cc Compression Ratio – 11.5:1 Max Torque – 55Nm@4000rpm Max Power – 45hp@6500rpm Transmission – 5-speed Cooling System – Liquid
108.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Lightning Clubman 650 replica fra 1964. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Eftertragtet model, det ypperste BSA kunne levere på det tidspunkt. Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A65 Lightning Clubman 650 replica from 1964. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. Desireable model, a real road burner. Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
100.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Lightning 650 fra 1969. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Den populære model i A65 rækken, med 2 karburator. Motornummer: A65KC13000 Stelnummer: A65KC13000 Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A65 Lightning 650 from 1969. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. The popular A65 model with 2 carburators. Engine number: A65KC13000 Frame number: A65KC13000 Beutiful finished in red metallic. Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
125.000 kr.
Nyrestaureret BSA A10 Road Rocket fra 1956. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Eftertragtet model, det ypperste BSA kunne levere på det tidspunkt. Motornummer: CA10RR 1525 Stelnummer: EA7 3822 Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A10 Road Rocket from 1956. USA model imported by us and totally restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expense spared. Desirable model, a real road burner. Engine number: CA10RR 1525 Frame number: EA7 3822 Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
100.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Lightning 650 fra 1967. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Den populære model i A65 rækken, med 2 karburator. Motornummer: A65LA1302 Stelnummer: A65LA1302 Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A65 Lightning 650 from 1967. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. The popular A65 model with 2 carburators. Engine number: A65LA1302 Frame number: A65LA1302 Beutiful finished in red metallic. Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
100.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Thunderbolt 650 fra 1969. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Den enkleste model i A65 rækken, med kun 1 karburator og uden omdrejningstæller. Det gør den mere simpel og nem at holde godt kørende. Motornummer: XC15784A65T Stelnummer: XC15784A65T Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A65 Thunderbolt 650 from 1969. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. The cooking A65 model with the simpicity of only 1 carburator and no revcounter. Engine number: XC15784A65T Frame number: XC15784A65T Beutiful finished in blue metallic. Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
100.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Thunderbolt 650 fra 1970. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Den enkleste model i A65 rækken, med kun 1 karburator og uden omdrejningstæller. Det gør den mere simpel og nem at holde godt kørende. Motornummer: CD05749A65T Stelnummer: CD05749A65T Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A65 Thunderbolt 650 from 1970. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. The cooking A65 model with the simpicity of only 1 carburator and no revcounter. Engine number: CD05749A65T Frame number: CD05749A65T Beutiful finished in blue metallic. Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
100.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Lightning 650 fra 1970. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Den populære model i A65 rækken, med 2 karburator. Motornummer: A65LA11070-Y Stelnummer: A65LA11070-Y Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A65 Lightning 650 from 1970. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. The popular A65 model with 2 carburators. Engine number: A65LA11070-Y Frame number: A65LA11070-Y Beutiful finished in blue metallic. This bike was part o a batch that was originally built i 1967 for the US market, but it remained unsold because it arrived to late for the riding season. It was returned to the factory and later uprated to 1970 specification and a "Y" added to the frame and engine numbers. This is documenteted in Peter Crawford's book "Thunderbolt and Lightning", and we have have checked with the VMCC that this bike was despathed to BSA West coast on 13/02-1970. From the restoration work we did on the bike, we can tell that most of the bike bar the frame is changed for 1970 items at the factory. This makes the bike quite interesting we think. Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
105.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Spitfire MK IV 650 fra 1968. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Eftertragtet model, det ypperste BSA kunne levere på det tidspunkt. Sidste årgang af Spitfire'en med Concentric karburator og dobbeltvirkende forbremse. Motornummer: A65SB 9755 Stelnummer: A65SB 9755 Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A65 Spitfire MK IV 650 from 1968. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. Desireable model, a real road burner. Engine number: A65SB 9755 Frame number: A65SB 9755 Last year of the Spitfire A65's. Comes with Concentric carbs and TLS front brake. Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
100.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Hornet 650 fra 1967. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Denne model blev kun solgt i USA til offroad kørsel. Er ikke monteret med lys eller lyddæmpere. Men den mangler måske i din samling? Motornummer: A65HA 5795 Stelnummer: A65HA 5795 Leveres med amerikanske papirer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A65 Hornet 650 from 1967. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. US model for off road only, no lightning equipment or silencers. Guess you can register it with a day time MOT in the UK? Engine number: A65HA 5795 Frame number: A65HA 5795 Comes with US title. Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
94.999 kr.
Engine Type – Liquid-cooled, single- cylinder, DOHC, 4 valves, twin spark plugs Engine Capacity – 652cc Compression Ratio – 11.5:1 Max Torque – 55Nm@4000rpm Max Power – 45hp@6500rpm Transmission – 5-speed Cooling System – Liquid
100.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Lightning Rocket 650 fra 1965. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Sjælden model kun produceret i 1964 og 65. Motornummer: A65D 358 Stelnummer: A50B 553. Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A65 Lightning Rocket 650 from 1965. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. Rare model only produced for 1964 and 65. Engine number: A65D 358 Frame number: A50B 553. Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
100.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Lightning 650 fra 1967. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Den populære model i A65 rækken, med 2 karburator. Motornummer: A65LA16510-Y Stelnummer: A65LA16510-Y Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytter gerne. Freshly restored BSA A65 Lightning 650 from 1967. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. The popular A65 model with 2 carburators. Engine number: A65LA16510-Y Frame number: A65LA16510-Y Beutiful finished in red metallic. Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
105.000 kr.
Nyrestaureret BSA A65 Spitfire MK III 650 fra 1967. USA model importeret af os og totalrestaureret på eget værksted. Alt er renoveret eller nyt. Eftertragtet model, det ypperste BSA kunne levere på det tidspunkt. Motornummer: A65SA 4404 Stelnummer: A65SA 4404 Leveres synet og indregistreret til den nye ejer. Kontakt os på [email protected] eller 4017 8789 for uforpligtende tilbud. Vi bytte gerne. Freshly restored BSA A65 Spitfire MK III 650 from 1967. USA model imported by us and totaly restored in our own workshop. Everything is either new or renovated. No expence spared. Desireable model, a real road burner. Engine number: A65SA 4404 Frame number: A65SA 4404 Importing a historic vehicle, 30 years or more, into the UK qualifies for a VAT reduction of 15%. Meaning that you only pay 5% VAT. Please contact us at [email protected] or phone 0045 4017 8789. For shipping we recommend Chas Mortimer in the UK, he is second to none.
Købes 1 kr.
Jeg køber din BSA motorcykel, også førkrigs modeller. Også gerne samlinger samt reservedele. Ring til Vagn på 4017 8789 for en snak om din cykel. Anvend ikke Gul og Gratis beskeder.
Fremhævet75.000 kr.
Dansk reg fra ny i 1935, reg nr er det org, Historie fra ny medfølger , ejet af en kvinde fra ny, papirer med mere, foto , skal ses
27.500 kr.
Velkørende og klar til landevejen
24.900 kr.
NU NYSYNET 25. juli 2024. Moto Guzzi 850 T4 i teknisk god stand. Jeg får ikke kørt på den, og derfor er den til salg. Den har veteranstatus og de årlige omkostninger til vægtafgift og kaskoforsikring kan holdes omkring kr. 800,-. Motorcyklen er i sin helhed opbygget helt som de andre gl. store Guzzier, Le Mans, California, SP 1000 m.fl. Motoren er kendetegnet ved sin gode trækkraft og den æder bare km efter km med 4000 omdr. og 110 km/t. Modellen ses ofte anvendt som trækkraft for sidevogn. Sædehøjden er ret lav, så de fleste kan nemt nå jorden med begge ben. Den har integralbremser således at 30 % af fodbremsetryk går til den bageste skive og 70 % til en af de forreste. Model T4 blev kun fremstillet i årene 1980-83 og adskiller sig mest fra T3 ved at have støbte hjul og i forhold til T5 ved at den har 18" hjul. Kopier evt. disse link, hvor du kan se og høre motorcyklen. https://youtu.be/oj-gLfZiti4 og https://youtu.be/LmY1_41L-P4. Flere fotos kan sendes på mail.
18.000 kr.
Dejlig letkørt Moto Guzzi Florida, solid maskine der trækker fint.Billig veteranforsikring og vægtafgift. Ca 1000 kr. Sælges da jeg ikke får den rørt. Reg.nr DL30164.
34.000 kr.
T3 850 Ombygget til Le Mans 1000 spec., 38 mm Marzocchi forgaffel med Tomazelli clip on styr, remtræk til knast, forhøjet bundkar, elektronisk tænding, vægtreduceret svinghjul m.m samt mange reservedele.
69.900 kr.
fuldkåbe, centralstøtteben, vindskærm, sidetasker, ekstra lygter foran, toolbag, tasker ved vinskærm, fodplader foran & bagved, crashbar, lev. nysynet
23.000 kr.
Rigtig flot og ikonisk BSA B32. Let moderniseret uden at lave for meget om på det klassiske udtryk. Alle originale dele medfølger. Kom med et bud (ikke skam bud - tak)
54.000 kr.
Flot flot og flot maskine. Jubilæumsmodel, kun lavet i 300 eksemplarer, så en sjældenhed på vejene. Rigtige motor uden de hydrauliske ventiler problemer. Sælges til røverpris. Ekstrem velholdt
28.500 kr.
BSA C11 250 Motorcyklen kører meget godt. Motoren og gearkassen fungerer godt. Det elektriske system er fuldstændig funktionelt. Den sidste teknisk inspektion af køretøjet: 27/05/2024. Jeg er ikke interesseret i bytte. Jeg inviterer dig til prøvekørsel.
35.000 kr.
BSA motorcykel sælges, nysynet, incl brugsspor og patina.
Købes 100.100 kr.
BSA B40WB. militær maskine. som den på foto købes. Så original som muligt, stand er lidt ligegyldig, når bare alle dele er tilstede.
30.000 kr.
Nye rør, potter og sadel. Dæk står foran udskiftning. Skal synes. Kontakt ejer for yderligere oplysninger på tlf. 2251 7954
110.500 kr.
Hej har du en gammel mc før 1982 til at stå som du vil sælge så ring til mig. God pris gives Næsten alt har intresse. Ring venligst bruger ikke mail.
Sælges
bsa dele
19.900 kr.
Nysynet "dame" på 54 år søger ny "partner" I rigtig god stand, med flere gode modifikationer/forbedringer. Del gerne annoncen. Seriøse bud modtages 🙂
16.500 kr.
Fin gammel motorcykel. Køre godt. Nye dæk og batteri inden for et år. Skal til syn men det burde ikke være noget problem.
44.000 kr.
Mekanisk tip top. Kører rigtig godt. Lidt skade på sidedæksel og baglygte ikke original. Billeder er et par år gamle, men den har kørt meget lidt siden. Den er plejet af og står nu hos mekaniker. Ellers har den stået i underjordisk garage i nærmest konstant lav temperatur. Kørt meget lidt, da jeg mest kører bil med børn, og også har en hverdagscykel. Sælger med sorg pga pengenød. Giv evt et bud.
25.000 kr.
Der lige kommer nyt bagdæk på.
20.000 kr.
Velholdt, Nysynet veteran Moto Guzzi V 50 II, årgang 1978, der kører godt. Vil du have en Motorcykel som andre lægger mærke til, så er det denne. Jeg giver kr. 459,00 i forsikring med kasko.
11.000 kr.
Fin Motoguzzi stornello sport med danske papirer. Skal have skiftet krumtap som medfølger der er lavet ledningsnet
1 kr.
1960 år 650cc give byd
Købes 10.000 kr.
A50/65 købes. Gerne defekt. Pris efter stand, men jeg forestiller mig 5-15000
17.500 kr.
Fin og velholdt sjælden BSA C10 250cc fra 1950, Importeret fra England og med Engelske papirer. Fin og original med patina. For eventuelle spørgsmål eller fremvisning RING 27636388
34.000 kr.
Bl.a. elektronisk tænding, RAM letvægts kobling, næsten nye dæk og franconi lydpotter. Renoveret bremsecalibre, ekstra gearkasse. Diverse reservedele medfølger - se billederne. Special værktøj og manual medfølger også. Sælges kun pga sygdom! Henvendelse på mobil: 50 43 98 04
25.000 kr.
Mc er i god stand Dæk 99% Modificeret og opgraderer ventilsystem Nye stempelringe LED lys Stålforstærket bremserør Skiver og klodser ok Sito sports potter (lovlige) Ellers helt original
28.500 kr.
Rigtig fin BSA,lyder bare godt ,køre super,stpe fint med lidt patina. Masse af papirer,og bøger ,manual medfølger
52.000 kr.
Bsa A10, super rocket, 1961.Renoveret magnet og dynamo, alt virker,kører meget veloplagt. Dunlop fælge,og ekstra god forbremse.Tidstypisk nummerplade
64.999 kr.
Moto Guzzi 850 Le Mans III, Årgang 1982, 76 hk, 5 gear, kardan
22.800 kr.
BSA 250 C 15. Har erhvervet den for et år siden, i forbindelse med en anden handel. Ikke alle dele er originale, men står nu. køreklar. Gerne Vespa scooter i bytte, ældre model, eller mindre bil.
35.800 kr.
Nu skal den nye lykkelige ejer findes! Denne originale MotoGuzzi V1000-G5 fra 1978 leder efter en ny ejer. Den har lavt kilometertal og fremstår helt igennem original og velholdt med matchende stel- og motornumre. Jeg har ikke kørt på den de sidste par år, og erkender nu at det er tid at finde en ny liebhaver der vil passe og pleje denne klassiske veteran fremover. Kontakt mig for yderligere oplysninger og evt. fremvisning.
114.900 kr.
Moto Guzzi Stelvio 1200 2014 21.000Km November 2017 er der eftermonteret følgende Ekstraudstyr hos TLM Holland: 1 stk topboks 2 stk sidetasker 2 stk tågelygter. 1 styrtbøjle. 2 stk håbdbeskyttere. 1 stk cruise-control. Håndvarmere. Større vindskærm med læbe. CE mærket Zard udstødning incl. dokumentation. Der medfølger: Original udstødning 3 nye indvendige tasker. Med kvittering 1 Garmin Zumo XT, 1 år gammel. Med kvittering Service dokumenter fra (TLM i Holland og Fa Moto-sport, Brønshøj) Ingen gæld i motorcyklen.
25.000 kr.
Sælges for kammerat evt bytte m varevogn
35.000 kr.
Veteran kører godt
29.500 kr.
Rigtig fin og meget sjælden Moto Guzzi 125 4T Stornello Turismo fra 1963. Importeret til Danmark i 2006 hvor den blev renoveret og senere indregistreret, I 2015 blev motor renoveret med nye lejer, stempel og cylinder honet, samt topstykke med nye ventilstyr. En MC der absolut skal ses. For eventuelle spørgsmål eller fremvisning RING 27636388
200 kr.
banner 200kr tilbud, køb på 50519047, kan sendes til 42kr. Kedligt på værkstedet eller hjemmebaren? så gør noget ved det! tags harley davidson, triumph, norton, honda, yamaha, suzuki, bsa, indian, velocette, bmw, vespa, slots øl, bikes, beer, ariel, royal enfield, nsu, kawasaki, jaguar, rom, bsa , indian, royal enfield, beteran, motorcykel, Norton commando ,triumph t100, triumph t120, triumph tiger, triumph Bonneville, triumph tr6, triumph trident, triumph thunderbird, triumph speedtwin, triumph trophy, triumph Daytona, Norton commander, Norton classic, Norton combat, Norton interstate, Norton dominator, Norton fastback, Yamaha virago, Yamaha venture, Yamaha xt 500, Yamaha xj 750, Yamaha xs 650, Yamaha sr 500, Yamaha v-max, Yamaha , suzuki gs 750, suzuki gsx 1100, suzuki gt250, suzuki intruder, honda gold wing, honda gl 1000, honda vt 750, honda shadow, honda valkyrie, honda vf750, honda xrv750, honda xbr, harley sportster, harley davidson roadking, harley davidson fatboy, harley davidson sportster . tags Tags Norton commando ,triumph t100, triumph t120, triumph tiger, triumph Bonneville, triumph tr6, triumph trident, triumph thunderbird, triumph speedtwin, triumph trophy, triumph Daytona, Norton commander, Norton classic, Norton combat, Norton interstate, Norton dominator, Norton fastback, Yamaha virago, Yamaha venture, Yamaha xt 500, Yamaha xj 750, Yamaha xs 650, Yamaha sr 500, Yamaha v-max, Yamaha , suzuki gs 750, suzuki gsx 1100, suzuki gt250, suzuki intruder, honda gold wing, honda gl 1000, honda vt 750, honda shadow, honda valkyrie, honda vf750, honda xrv750, honda xbr, harley sportster, harley davidson roadking, harley davidson fatboy, harley davidson sportster, puch, honda, royal enfield