Tyco Electronics Elo konsol for monitor

happii.dk Fra PriceRunner

Tyco Electronics Elo konsol for monitor

239,00Ikke på lager

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Hvid

Wergon Fra PriceRunner

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Hvid

289,00På lager

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Sort

Wergon Fra PriceRunner

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Sort

289,00På lager

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Hvid

Capida.dk Fra PriceRunner

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Hvid

289,00På lager

Kontor til leje i 5800 Nyborg

Kontor til leje i 5800 Nyborg

1.500 kr.

Her får du et lille fint og lukket kontor, som er et af vores mest eftertragtede kontorer til en yderst favorabel pris. Kan evt. lejes inkl. de møbler som ses: Hæve sænkebord + Stol + whiteboard for en ekstra merpris. Kontakt vores Property Manager – Nikolai for at høre nærmere. Her får du et lille fint og lukket kontor, som er et af vores mest eftertragtede kontorer til en yderst favorabel pris. Kan evt. lejes inkl. de møbler som ses: Hæve sænkebord + Stol + whiteboard for en ekstra merpris. Kontakt vores Property Manager – Nikolai for at høre nærmere.

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

Lyst kontor i hjertet af København

Lyst kontor i hjertet af København

Sælges

Lyst kontor med fransk altan i varm atmosfære og højt til loft i hjertet af København ved siden af Amalienborg udlejes fra den 1. juli for kun 5000 kr. i måneden (alt inklusiv). Ligger på Amaliegade 6. Du får eget kontorlokale der egner sig til 2-3 personer og du har mulighed for at indrette det efter dit behov. Det er også allerede møbelleret hvis det passer dig. Du vil have adgang til et fælles køkken, stort kontor/mødelokale efter aftale samt internet. Lokalet ligger ved Policy Group A/S, som er et public affairs og kommunikations bureau med venlige og sociale medarbejdere.

Frederiksberg C·7. apr.·Lokaleportalen.dk

Kontor Vestergade 16 kontor 7

Kontor Vestergade 16 kontor 7

13.000 kr.

Kun 200m fra Rådhuspladsen og i gåafstand til hele indre by ligger KV16. Udover beliggenheden kan vi tilbyde et unikt miljø med optimale faciliteter og sympatiske kollegaer. Vi har 10 private kontorer og 8 flex-pladser. Private kontorer kan lejes enten med eller uden møbler. De 3 mødelokaler er gratis at benytte, og kan rumme fra 4 til 12 mødedeltagere. Internettet er lynhurtigt (1000 mbit fibernet), og så har vi en lækker tagterrasse, med sol fra kl. 9-21 om sommeren.

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

Dejligt samtalerum/Kontor udlejes

Dejligt samtalerum/Kontor udlejes

Sælges

UDLEJNING AF STORT LOKALE I AALBORG Stort Lyst lokale på ca 27 m2 udlejes møbleret i bygningen Fremtiden i Aalborg c. Først i en periode på seks måneder på fuldtid (indtil 8. Februar), fordi jeg er sygemeldt. Herefter kan du leje det i op til tre til fire dage om ugen, imens jeg langsomt trapper op til tre arbejdsdage. Det vil sige at du kan beholde lokalet, hvis du har interesse for det. Med i huslejen er gratis brug af to mødelokaler, et stort undervisningslokale med projektor, kæmpe tagterrasse og et stort køkken. Selve lokalet er indrettet med en kontorplads, en sofa, to lænestole og et lille sofabord. Der er bogreoler, kaffemaskine og arkivskabe i lokalet. Der er elevator i bygningen. Der er gratis parkering for dine kunder. Du kan selv købe parkeringstilladelse til 40 kr. om dagen, 500 om måneden eller 5000 om året. Adressen er Vesterbro 18, 2. sal, 9000 Aalborg tæt ved busterminalen og togstationen. Jeg betaler selv 4700 kr. for lokalet om måneden plus eventuelt ekstra varme. Jeg lejer det ud for 4200 kr per måned eller i hele perioden for 3700 kr per måned. Hvis du er interesseret, så skriv en pb eller SMS til mig på▶ 24268565◀. Venlig hilsen Katrine Nissen, psykolog

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

Eget kontor i nyrenoverede rammer på Workspace Campen

Eget kontor i nyrenoverede rammer på Workspace Campen

Sælges

Efter en gennemgribende renovering slår vi igen dørene op for kontorhotel Workspace Campen på Viborgvej 159A i Aarhus V. Workspace Campen har undergået en enestående forvandling til et moderne kontorfællesskab, der møder nutidens behov for fleksible kontorløsninger. De 5.500 nyindrettede kvadratmeter rummer møblerede kontorlokaler i varierende størrelser med plads til 1-40 brugere, 6 mødelokaler med det nyeste AV-udstyr, te-køkkener med god kaffe, bemandet reception med posthåndtering, kantine med lækker flex-frokostordning, store/små lagerrum og ventilation, der sikrer optimalt indeklima. Lokalerne kendetegnes af et råt industrielt look, 7 meter til loftet, genbrugsmaterialer anvendt på stilfuld manér, masser af lys og god akustik. Vi tilbyder dit helt eget kontor med alt hvad du behøver for at drive din virksomhed. Vi har et stort udvalg af lokaler i forskellige størrelser, så alt afhængig af hvad behovet er, kan vi som regel opfylde det. Vi har fællesarealer som er tilknyttet dit lejemål, du kan bl.a. booke et af vores mødelokaler eller bruge vores kantinefaciliteter. Vi stiller faciliteterne til rådighed, så du kan få arbejdsro - og når behovet er der - fællesskabet i kaffebaren og over frokosten med alle de andre iværksættere på kontorhotellet. Eget kontor på Workspace Campen: fra 4.800 kr./måned Book en uforpligtende fremvisning af vores kontorhotel hos Driftsleder Gert Ingemann på▶ 28927104 ◀eller via workspace.dk Prisen inkluderer: Eget kontorlokale Lån af møbler Wi-Fi / LAN Bemandet reception Håndtering af post Security / alarm Fri afbenyttelse af fælles arealer Udvalgte services: Fleksibel kantineordning 62,00 kr./ dag P-plads: kr. 500,00 kr./ md Rengøring: fra 400,00 kr./ md Printere, lækker kaffe, mødeforplejning efter forbrug.

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

All-inklusive kontorfaciliteter udlejes i Aarhus C’s mest attraktive område

All-inklusive kontorfaciliteter udlejes i Aarhus C’s mest attraktive område

Sælges

All-inklusive kontorfaciliteter udlejes i Aarhus C’s mest attraktive område, klar til indflytning - udlejes møbleret. Mulighed for 1 til 12 arbejdspladser Fantastisk location Mulighed for parkeringspladser Konferencerum Inspirerende arbejdsmiljø Inkl. kontor møbler mv. Inkl. alarm ordning. Inkl. rengøring Inkl. varme Inkl. el og vand Inkl. renovation Inkl. vinduespudsning. Inkl. vicevært ordning.

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

1-3 møblerede kontor/klinik/lagerlokaler 11-54 kvm fremlejes uden lang bindingsperiode.

1-3 møblerede kontor/klinik/lagerlokaler 11-54 kvm fremlejes uden lang bindingsperiode.

3.500 kr.

I vil blive en del af et kontorfællesskab med ▶Bella Beauty ◀der sælger skønhedsplejeprodukter. Vi deler en reception med lounge, fælles køkken/frokoststue og toiletter og der er flotte møde-/kursuslokaler der kan lejes fra gang til gang til events/foredrag/undervisning. Gratis parkering til beboere og gæster. Alm. forbrug af el/vand/varme/internet inkluderet. Lokale 1: Kursus/møde-lokale 37 kvm, (400 kr op til 4 timer, 800 kr hele dagen inkl kaffe/te) Lokale 2: Aflangt møde/kontorlokale/lager på 5,27 x 2,16 = 11 kvm 3.500 / md. Lokale 3: Stort kontor Møbleret med 2 arbejdsstationer (max 4 pers.) 21,6 kvm. 5.000/md Lokale 4: Stort kontor Møbleret med 2 arbejdsstationer (max 4 pers.) 21,6 kvm. 5.000/md Lokale 2,3 og 4 samlet 12.000/md Priser er ex. moms. Kort opsigelsesvarsel. Frit valg af gensidigt opsigelsesvarsel fra 3-12 måneder. Depositum: 2 måneders leje. Forudbetalt leje: 2 måneders leje Lejer kan vælge de 1-3 første rum fra indgangen, samt dele lobby, (store arrangementer muligt) venteværelse, køkken og toiletter med os i hyggeligt fællesskab. Det er også muligt at købe lagerplads i vores 600 kvm lager. Her er tale om lager med pallereoler, plukkereoler og vi kan modtage ordrer og sende pakker for Jer også iht separat aftale.. Lokalerne vil være passende for: 1. Kontor 2. Klinik til behandlinger 3. Webshop med lager Giv mig besked hvis I gerne vil se lokalerne. Jeg har tlf▶ 60630505 ◀hvis du har spørgsmål.

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

Kontorfællesskab på Staaruphovedgaard

Kontorfællesskab på Staaruphovedgaard

2.500 kr.

KONTOR OG ELLER KLINIK Kontorlejemål beliggende på naturskønne Staaruphovedgaard Kontor eller klink Kontorlejemål beliggende på naturskønne Staaruphovedgaard Indeholder flere store gode kontor, møde lokaler / konference samt stort køkken med spiseplads, plus tilgang til fri fitness Fri parkering og mulighed til virksomhedsflag vid vej. Kontoret nylig renoveret og klar til indflytning Gode parkeringsforhold ved lejemålet. Fakta Køkken har service til ca. 30 person De finnes 30 konference stoler till køkken 2 store skærmer for præsentationer Stort toilet og garderobe Parkering til ca. 30 biler Kontor / klink værelse ca. 25 kvm (ikke møbleret) Fri tilgang til Have og Fitness Flag vid vej for marketing Pris 2 500 DKK / måned ex moms plus drift (varme, el mm) Kom og gør os selskab Vi arbejder med HR / Personalejura, Webshops og Investerer - virksomheder Maila for mere information til Linda Bååth ▶HR-IC◀ Telefon▶ 53811882 ◀▶info@hr-internationalconsulting.com◀

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

Kontorplads på nyrenoverede Workspace Campen

Kontorplads på nyrenoverede Workspace Campen

Sælges

Efter en gennemgribende renovering slår vi igen dørene op for kontorhotel Workspace Campen på Viborgvej 159A i Aarhus V. Workspace Campen har undergået en enestående forvandling til et moderne kontorfællesskab, der møder nutidens behov for fleksible kontorløsninger. De 5.500 nyindrettede kvadratmeter rummer møblerede kontorlokaler i varierende størrelser med plads til 1-40 brugere, 6 mødelokaler med det nyeste AV-udstyr, te-køkkener med god kaffe, bemandet reception med posthåndtering, kantine med lækker flex-frokostordning, store/små lagerrum og ventilation, der sikrer optimalt indeklima. Lokalerne kendetegnes af et råt industrielt look, 7 meter til loftet, genbrugsmaterialer anvendt på stilfuld manér, masser af lys og god akustik. Få en kontorplads hos Workspace Campen i et stort, lyst, møbleret kontor. Man deler et større lokale med få andre "co-workere". Fordelen ved kontorplads eller co-working om man vil, er at man får "kolleger", selvom man er en enkeltmandsvirksomhed. Det er også en billigere løsning end at leje et selvstændigt kontor, og der er kun en måneds opsigelse. Vi har fællesarealer som er tilknyttet dit lejemål, du kan bl.a. booke et af vores mødelokaler eller bruge vores kantinefaciliteter. Vi stiller faciliteterne til rådighed, så du kan få arbejdsro - og når behovet er der - fællesskabet i kaffebaren og over frokosten med alle de andre iværksættere på kontorhotellet. Kontorplads: 1.895 kr./md Book en uforpligtende fremvisning af vores kontorhotel hos Driftsleder Gert Ingemann på▶ 28927104 ◀eller via workspace.dk Prisen inkluderer: Kontorplads Ugentlig rengøring Lån af møbler Wi-Fi / LAN Bemandet reception Håndtering af post Security / alarm Fri afbenyttelse af fælles arealer Udvalgte services: Mødelokaler fra 150 kr./timen Fleksibel kantineordning 62,00 kr./ dag P-plads: kr. 500,00 kr./ md Printere, lækker kaffe, mødeforplejning efter forbrug.

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

NBA Kontorhotel

NBA Kontorhotel

Sælges

-Kontorhotellet ligger kun 5 min. kørsel fra E20 motorvejen. -15 min. fra Odense Centrum. -Bybussen stopper på adressen. -Adgang til stor gratis parkeringsplads. -Fælles mødelokaler, samt adgang til et velindrettet køkken med nye møbler. -Lokalerne har fra 1 - 6 arbejdspladser. -Vi er meget fleksible, og tilbyder lokaler til mange formål. -Adgang til lejemålet alle døgnets 24 timer. -Adgangskontrol med chip. -Ny malede lokaler og nye gulvtæpper -Nye toiletter, samt mødelokale. -Naturligt lys i fælles gangarealer fra ovenlys.

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Sort

Capida.dk Fra PriceRunner

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Sort

289,00På lager

MOBIUS reol 2D - hikora eg/Hvid

Biva

MOBIUS reol 2D - hikora eg/Hvid

2.799,00

MOBIUS reol 2D - hikora eg/Hvid

Xl Møbler

MOBIUS reol 2D - hikora eg/Hvid

3.499,00

Makeup Revolution Ultra Contour Kontur palette 1,25 g - 1,25 g

Notino Fra PriceRunner

Makeup Revolution Ultra Contour Kontur palette 1,25 g - 1,25 g

62,90På lager

▶BindingsVærket◀ - byens fleksible kontorfællesskab

▶BindingsVærket◀ - byens fleksible kontorfællesskab

Sælges

▶BindingsVærket◀ er byens fleksible kontorfællesskab med 28 kontorpladser i hjertet af Aarhus. Det betyder, at vi finder en kontorplads, der passer til dit behov, uanset om du netop er sprunget ud som iværksætter, er gammel i gårde eller blot har brug for at komme hjemmefra i en kortere eller længere periode. Vi har kontorpladser i egne lokaler hvor I kan lukke døren eller I kan sidde i selskab med andre. Der er kun 2 måneders opsigelse og vi udlåner gerne møbler såfremt det ønskes. Som kontorhotel ønsker ▶BindingsVærket◀ at give virksomheder og ansatte de optimale rammer for at udvikle deres forretning – til den lavest mulige pris. Det har været en del af vores mission siden år 2000, og er grunden til at vi er byens vel nok billigste kontorfællesskab.

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

Lækre ny istandsatte kontorlokaler

Lækre ny istandsatte kontorlokaler

2.500 kr.

Yderst velbeliggende kontorlokale udlejes, med helt fantastiske parkerings og tilkørsels muligheder. Kontorlokalet er beliggende ved motorvejs afkørsel nr. 39. Lokalet er beliggende i veldrevet ejendom, hvor servicestation og andre lejere er beliggende. Der er rig mulighed for at tilkøbe ekstraydelser hos nogle af nuværende lejere ( Rengøring mm ) Lokalet kan bruges til lidt af hvert og deles op som man evt. kunne ønske sig. Telemarketing, arkitekter, bogholdere, revisor, klinik, køreskole, mm. kunne være oplagte muligheder. Lokalet benyttes lige pt. som møblerede mødelokaler, men kan hurtigt forvandles til netop dit behov eller lejes med nuværende møbler. I ejendommen er der mulighed for bade faciliteter og vaske faciliteter. Ejendommen er åbent 24/7, så man kan komme og gå som man vil. Service stationen har døgn åbent, så der er også mulighed, for mad og drikkelse på de sene aftens / natte timer

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 6.090 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Fuglevangsvej, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 6090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Frederiksberg C·18. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 6.590 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Christians Brygge, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 6590DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København V·17. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Holmboes Alle 1, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Horsens·man.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 10.090 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Bliv inspireret til dit bedste arbejde i et smukt, konverteret varehus tæt på havnen. Få det bedste af begge verdener på Havnegade 39, som ligger i et stille område blot få minutter fra metroen og ringvejen O2. Få arbejdet produktivt i et smukt kontor, der blander katedralvinduerne og de oprindelige synlige bjælker med et moderne design og en udsigt over vandet. Efter en produktiv dag kan du byde dine gæster på mad og vin i de nærliggende populære restauranter eller tilbyde dem en overnatning på et luksushotel. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Havnegade, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 10090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·15. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 9.290 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Fra Rådhuspladsen 16 kan du give din virksomhed en base i et af hovedstadens mest berømte bygninger. Richshuset er kendt for sin karakter og er et sandt landemærke med sine gyldne vejrpiger og sit karakteristiske dekorerede tårn. Få et produktivt arbejde i smarte og moderne kontorer. Du kan let være vært for gæster takket være busruter lige ved næsen eller Københavns Hovedbanegård, som blot ligger 5 minutter væk på ben. Slap af med en tur gennem Danmarks længste butiksfyldte gågade, og nyd derefter noget god mad i en af de mange nærliggende restauranter Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Raadhuspladsen, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København V·15. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 14.290 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Bliv en af de mange store virksomheder, der har gjort Lyngbys populære erhvervscentrum til deres hjem. Forretningscentret på Lyngby Hovedgade 10C er den mest prominente beliggenhed i denne travle by. Find inspiration fra de smukke, lyse og åbne kontorlandskaber samt denne renoverede tekstilfabriks historiske storslåethed. Bygningen ligger blandt træ-omkransede haver og byder på gode parkeringsforhold og hurtig adgang til Københavns centrum og lufthavnen. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en traditionel varm velkomst i Lyngbys adskillige restauranter og caféer. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Hovedgade, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 14290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Kongens Lyngby·16. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 9.190 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Nyd energien og livligheden ved de moderne arbejdspladser i Københavns Lufthavns imponerende bygning, som er en del af Danmarks største lufthavn. Find din inspiration i de smukke og velbelyste mødelokaler, slap af i moderne fællesområder eller tag en snak med andre forretningsrejsende i det behagelige loungeområde. Se flyene lette og lande fra udendørsterrassen, eller snup en forfriskning fra stedets café. Du kan booke et værelse til et hotel fem minutter vej, eller tage længere ud ved hjælp af tog- og metroforbindelserne. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Express, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Kastrup·15. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 7.590 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Få inspirerende omgivelser til din virksomhed med vores kontorer på Automatikvej 1, der ligger i Gladsaxes skønne landdistrikt. Kommunens ekstremt nærende miljø, der fremmes af kommunens erhvervsvenlige lokalkontor, har tiltrukket mange af Danmarks førende virksomheder. Bliv motiveret af den smukke udsigt over de omkringliggende skove og vådområder, og nyd bygningens mange faciliteter, inklusive en afslappende udendørsterrasse. Herfra kan du træde udenfor og nyde det spektakulære landskab eller tage en kort tur ind til centrum af København. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Soeborg, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 7590DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Søborg·14. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 4.990 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Bliv en del af de tusindvis af teknologi- og biovidenskabsvirksomheder i Ballerups sprudlende distrikt. Nyd en perfekt blanding af innovative og moderne kontorpladser og inspirerende grønne områder ved Lautrup Park. Få arbejdet produktivt i smukt møblerede og velbelyste omgivelser, før du slapper af med dine kolleger på den udendørs terrasse. Du kan let være vært for gæster takket være gode de transportforbindelser ind til København samt et motorvejsnet, der forbinder Ballerup med Tyskland og Sverige. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Ballerup, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 4990 DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Ballerup·11. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Norregade, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·18. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 12.290 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Find et inspirerende landskab i en af Københavns mest velstående forstæder. Det er let at byde gæster velkommen på smukke Strandvejen 60, da det kun ligger 10 minutter væk fra byens centrum og er tæt på buslinjer og Hellerup togstation. Afhold møder i ultramoderne arbejdspladser, hvor store vinduer og lyst gulv øger følelsen af plads og stil. Når det er tid til en pause, er det muligt at komme lidt tættere på havet gennem den private tagterrasse, der byder på en skøn udsigt over Nivå Bugt. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Strandvejen, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 12290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Hellerup·17. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 8.090 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Sigt højt med en fornem arbejdsplads i en ikonisk bygning. Nyd godt af Ørestads beliggenhed i det dramatiske Winghouse, som er et arkitektonisk ikon lavet til at ligne vingen på en flyvemaskine. At møde kunder kunne ikke blive lettere takket været de direkte ruter til lufthavnen, busdrift lige ved næsen og togstationen inden for gåafstand. Byd dine gæster velkommen i stil blandt velbelyste og moderne arbejdspladser med inspirerende udsigter over vandvejene nedenfor. Er det tid til en pause? Snup en frokost i stedets café, eller slap af på den udendørs patio. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Winghouse, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 8090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København S·16. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 9.190 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Skabt til fremtiden med skønne arbejdspladser ved siden af hovedstadens førende teknologivirksomheder. Der er let adgang til byens centrum fra Lyngbyvej 20 takket være regelmæssig busdrift og ringvejen, der ligger blot fem minutter væk. Byd dine gæster velkommen i det høje centrale atrium, inden glaselevatoren tager jer op til et stilet mødelokale med mørkt trægulv og smarte designermøbler. For et mere afslappet forretningsmiljø kan du nyde eksklusiv adgang til en førsteklasses business-lounge, perfekt til uformelle møder eller en produktiv pause. Slut dagen af med en sindsrensende tur gennem Fælledparkens. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Nord, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København Ø·16. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 5.190 kr. ex. moms

Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Albertslund, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 5190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Albertslund·14. apr.·Regus Management ApS

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Lys bøg

Wergon Fra PriceRunner

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Lys bøg

289,00På lager

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Lys bøg

Capida.dk Fra PriceRunner

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Lys bøg

289,00På lager

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Mørk brun

Capida.dk Fra PriceRunner

WERGON - Vilma - Laptop / Monitor Desktop Design møbel - Mørk brun

289,00På lager

ZOEVA 127 Blush & Contour Kontur- og rougebørste 1 stk. - 1 stk.

Notino Fra PriceRunner

ZOEVA 127 Blush & Contour Kontur- og rougebørste 1 stk. - 1 stk.

145,00På lager

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 7.690 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Noerreport, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 7690DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·14. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 5.790 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Forvent en række spændende nye muligheder ved dit skrivebord, takket være et stilet kontor på Pilestræde 60, København. Bliv en del af en voksende økonomi primært inden for tjenesteydelser og handel fra Danmarks centrum for finans. Vælg din foretrukne transportmetode med bus, tog eller metro fra Nørreport station, alt sammen inden for 5 minutters gåtur. Vil du tiltrække gæster langvejs fra? Sørg for at give dem et godt førstehåndsindtryk ved at køre 30 minutter for at byde dem velkommen ved Københavns Lufthavn. Vi har den perfekte arbejdsplads til dig, lige fra hurtige møder til langvarige projekter. Professionelle kontorer venter dig på Pilestræde 60. Parker på en af vores 400 lokale parkeringspladser, og gør dig klar til vigtige beslutninger i vores stille privatkontorer – og der er også friskbrygget kaffe. Mød kunder og kolleger i fuldt møblerede coworking-områder og moderne mødelokaler, som inkluderer hurtig wi-fi.Når du skal væk fra skrivebordet, kan du åbne døren til Københavns smukke by fyldt med museer, haver og et flot slot – alt sammen inden for 12 minutters gåtur. Når du skal gøre et godt indtryk, så tag hen til nærliggende restauranter for Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 5790DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·18. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 14.390 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Fuglevangsvej, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Frederiksberg C·18. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 10.090 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Bliv inspireret til dit bedste arbejde i et smukt, konverteret varehus tæt på havnen. Få det bedste af begge verdener på Havnegade 39, som ligger i et stille område blot få minutter fra metroen og ringvejen O2. Få arbejdet produktivt i et smukt kontor, der blander katedralvinduerne og de oprindelige synlige bjælker med et moderne design og en udsigt over vandet. Efter en produktiv dag kan du byde dine gæster på mad og vin i de nærliggende populære restauranter eller tilbyde dem en overnatning på et luksushotel. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Havnegade, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 10090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·15. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 9.290 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Fra Rådhuspladsen 16 kan du give din virksomhed en base i et af hovedstadens mest berømte bygninger. Richshuset er kendt for sin karakter og er et sandt landemærke med sine gyldne vejrpiger og sit karakteristiske dekorerede tårn. Få et produktivt arbejde i smarte og moderne kontorer. Du kan let være vært for gæster takket være busruter lige ved næsen eller Københavns Hovedbanegård, som blot ligger 5 minutter væk på ben. Slap af med en tur gennem Danmarks længste butiksfyldte gågade, og nyd derefter noget god mad i en af de mange nærliggende restauranter Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Raadhuspladsen, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København V·15. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 2 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 2 pers

Udlejes 5.190 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Albertslund, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 5190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Albertslund·14. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 6.590 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Christians Brygge, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 6590DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København V·17. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Holmboes Alle 1, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Horsens·man.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 14.290 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Bliv en af de mange store virksomheder, der har gjort Lyngbys populære erhvervscentrum til deres hjem. Forretningscentret på Lyngby Hovedgade 10C er den mest prominente beliggenhed i denne travle by. Find inspiration fra de smukke, lyse og åbne kontorlandskaber samt denne renoverede tekstilfabriks historiske storslåethed. Bygningen ligger blandt træ-omkransede haver og byder på gode parkeringsforhold og hurtig adgang til Københavns centrum og lufthavnen. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en traditionel varm velkomst i Lyngbys adskillige restauranter og caféer. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Hovedgade, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 14290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Kongens Lyngby·16. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 21.190 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Nyd energien og livligheden ved de moderne arbejdspladser i Københavns Lufthavns imponerende bygning, som er en del af Danmarks største lufthavn. Find din inspiration i de smukke og velbelyste mødelokaler, slap af i moderne fællesområder eller tag en snak med andre forretningsrejsende i det behagelige loungeområde. Se flyene lette og lande fra udendørsterrassen, eller snup en forfriskning fra stedets café. Du kan booke et værelse til et hotel fem minutter vej, eller tage længere ud ved hjælp af tog- og metroforbindelserne. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Express, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 21190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Kastrup·15. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 7.590 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Få inspirerende omgivelser til din virksomhed med vores kontorer på Automatikvej 1, der ligger i Gladsaxes skønne landdistrikt. Kommunens ekstremt nærende miljø, der fremmes af kommunens erhvervsvenlige lokalkontor, har tiltrukket mange af Danmarks førende virksomheder. Bliv motiveret af den smukke udsigt over de omkringliggende skove og vådområder, og nyd bygningens mange faciliteter, inklusive en afslappende udendørsterrasse. Herfra kan du træde udenfor og nyde det spektakulære landskab eller tage en kort tur ind til centrum af København. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Soeborg, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 7590DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Søborg·14. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 4.990 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Bliv en del af de tusindvis af teknologi- og biovidenskabsvirksomheder i Ballerups sprudlende distrikt. Nyd en perfekt blanding af innovative og moderne kontorpladser og inspirerende grønne områder ved Lautrup Park. Få arbejdet produktivt i smukt møblerede og velbelyste omgivelser, før du slapper af med dine kolleger på den udendørs terrasse. Du kan let være vært for gæster takket være gode de transportforbindelser ind til København samt et motorvejsnet, der forbinder Ballerup med Tyskland og Sverige. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Ballerup, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 4990DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Ballerup·11. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Norregade, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·18. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 12.290 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Find et inspirerende landskab i en af Københavns mest velstående forstæder. Det er let at byde gæster velkommen på smukke Strandvejen 60, da det kun ligger 10 minutter væk fra byens centrum og er tæt på buslinjer og Hellerup togstation. Afhold møder i ultramoderne arbejdspladser, hvor store vinduer og lyst gulv øger følelsen af plads og stil. Når det er tid til en pause, er det muligt at komme lidt tættere på havet gennem den private tagterrasse, der byder på en skøn udsigt over Nivå Bugt. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Strandvejen, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 12290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Hellerup·17. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 9.190 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Skabt til fremtiden med skønne arbejdspladser ved siden af hovedstadens førende teknologivirksomheder. Der er let adgang til byens centrum fra Lyngbyvej 20 takket være regelmæssig busdrift og ringvejen, der ligger blot fem minutter væk. Byd dine gæster velkommen i det høje centrale atrium, inden glaselevatoren tager jer op til et stilet mødelokale med mørkt trægulv og smarte designermøbler. For et mere afslappet forretningsmiljø kan du nyde eksklusiv adgang til en førsteklasses business-lounge, perfekt til uformelle møder eller en produktiv pause. Slut dagen af med en sindsrensende tur gennem Fælledparkens. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Nord, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København Ø·16. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 8.090 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Sigt højt med en fornem arbejdsplads i en ikonisk bygning. Nyd godt af Ørestads beliggenhed i det dramatiske Winghouse, som er et arkitektonisk ikon lavet til at ligne vingen på en flyvemaskine. At møde kunder kunne ikke blive lettere takket været de direkte ruter til lufthavnen, busdrift lige ved næsen og togstationen inden for gåafstand. Byd dine gæster velkommen i stil blandt velbelyste og moderne arbejdspladser med inspirerende udsigter over vandvejene nedenfor. Er det tid til en pause? Snup en frokost i stedets café, eller slap af på den udendørs patio. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Winghouse, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 8090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København S·16. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 7.690 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Noerreport, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 7690DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·14. apr.·Regus Management ApS

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes 11.190 kr. ex. moms

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 11190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·18. apr.·Regus Management ApS

Døgnadgang til designerkontorer til 4 personer

Døgnadgang til designerkontorer til 4 personer

Udlejes 13.290 kr. ex. moms

Book et fuldt serviceret kontor til 4 pers., så klarer vi resten. Opret og personliggør et miljø i perfekt størrelse til et team af 4 ansatte med 20 kvm privatkontor i Spaces Ny Carlsberg Vej. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede, kan tilgås døgnet rundt og inkluderer ubegrænset adgang til coworking i en af vores forretningsklubber inden for åbningstiden. Og fordi vi ved, hvor hurtigt forretning kan ændre sig, beder vi dig aldrig om din evige forpligtelse – og vores kontraktvilkår er fleksible og tilpasset dine særlige behov. Privatkontorer på Spaces inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Venlige receptionister og supportteam • Sikker teknologi og wi-fi • Printere og adgang til administratorsupport • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige events til networking og fællesskab • Nem administrering af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Arbejdspladser, der skalerer og flytter med din virksomhed • Ergonomiske møbler af høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 13290DKK Alle billeder vist her er fra Spaces-beliggenheder, men de svarer måske ikke til denne specifikke beliggenhed. Kontakt os

København V·17. apr.·Regus Management ApS

Døgnadgang til designerkontorer til 4 personer

Døgnadgang til designerkontorer til 4 personer

Udlejes

Book et fuldt serviceret kontor til 4 pers., så klarer vi resten. Opret og personliggør et miljø i perfekt størrelse til et team af 4 ansatte med 20 kvm privatkontor i Spaces Stamholmen. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede, kan tilgås døgnet rundt og inkluderer ubegrænset adgang til coworking i en af vores forretningsklubber inden for åbningstiden. Og fordi vi ved, hvor hurtigt forretning kan ændre sig, beder vi dig aldrig om din evige forpligtelse – og vores kontraktvilkår er fleksible og tilpasset dine særlige behov. Privatkontorer på Spaces inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Venlige receptionister og supportteam • Sikker teknologi og wi-fi • Printere og adgang til administratorsupport • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige events til networking og fællesskab • Nem administrering af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Arbejdspladser, der skalerer og flytter med din virksomhed • Ergonomiske møbler af høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her er fra Spaces-beliggenheder, men de svarer måske ikke til denne specifikke beliggenhed. Kontakt os

Hvidovre·man.·Regus Management ApS

Fuldt serviceret kontorplads til dig i Stamholmen

Fuldt serviceret kontorplads til dig i Stamholmen

Udlejes

Gør din forretning klar til succes med et professionelt kontor kun til dig. Opret og personliggør et miljø i perfekt størrelse til et team af 1 ansatte med 8 kvm privatkontor i Spaces Stamholmen. Vores små kontorer er fuldt servicerede, kan tilgås døgnet rundt og inkluderer ubegrænset adgang til coworking i en af vores forretningsklubber inden for åbningstiden. Og fordi vi ved, hvor hurtigt forretning kan ændre sig, beder vi dig aldrig om din evige forpligtelse – og vores kontraktvilkår er fleksible og tilpasset dine særlige behov. Privatkontorer på Spaces inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Venlige receptionister og supportteam • Sikker teknologi og wi-fi • Printere og adgang til administratorsupport • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige events til networking og fællesskab • Nem administrering af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Arbejdspladser, der skalerer og flytter med din virksomhed • Ergonomiske møbler af høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her er fra Spaces-beliggenheder, men de svarer måske ikke til denne specifikke beliggenhed. Kontakt os

Hvidovre·man.·Regus Management ApS

Døgnadgang til designerkontorer til 4 personer

Døgnadgang til designerkontorer til 4 personer

Udlejes

Book et fuldt serviceret kontor til 4 pers., så klarer vi resten. Opret og personliggør et miljø i perfekt størrelse til et team af 4 ansatte med 20 kvm privatkontor i Spaces Bytorvet 2. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede, kan tilgås døgnet rundt og inkluderer ubegrænset adgang til coworking i en af vores forretningsklubber inden for åbningstiden. Og fordi vi ved, hvor hurtigt forretning kan ændre sig, beder vi dig aldrig om din evige forpligtelse – og vores kontraktvilkår er fleksible og tilpasset dine særlige behov. Privatkontorer på Spaces inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Venlige receptionister og supportteam • Sikker teknologi og wi-fi • Printere og adgang til administratorsupport • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige events til networking og fællesskab • Nem administrering af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Arbejdspladser, der skalerer og flytter med din virksomhed • Ergonomiske møbler af høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her er fra Spaces-beliggenheder, men de svarer måske ikke til denne specifikke beliggenhed. Kontakt os

Albertslund·man.·Regus Management ApS

Fuldt serviceret kontorplads til dig i Bytorvet 2

Fuldt serviceret kontorplads til dig i Bytorvet 2

Udlejes

Gør din forretning klar til succes med et professionelt kontor kun til dig. Opret og personliggør et miljø i perfekt størrelse til et team af 1 ansatte med 8 kvm privatkontor i Spaces Bytorvet 2. Vores små kontorer er fuldt servicerede, kan tilgås døgnet rundt og inkluderer ubegrænset adgang til coworking i en af vores forretningsklubber inden for åbningstiden. Og fordi vi ved, hvor hurtigt forretning kan ændre sig, beder vi dig aldrig om din evige forpligtelse – og vores kontraktvilkår er fleksible og tilpasset dine særlige behov. Privatkontorer på Spaces inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Venlige receptionister og supportteam • Sikker teknologi og wi-fi • Printere og adgang til administratorsupport • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige events til networking og fællesskab • Nem administrering af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Arbejdspladser, der skalerer og flytter med din virksomhed • Ergonomiske møbler af høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her er fra Spaces-beliggenheder, men de svarer måske ikke til denne specifikke beliggenhed. Kontakt os

Albertslund·man.·Regus Management ApS

Professionel kontorplads i Regus Fuglevangsvej

Professionel kontorplads i Regus Fuglevangsvej

Udlejes 14.390 kr. ex. moms

Tilgå lyse og inspirerende kontorer, designede til at hjælpe teams på fem/alle størrelser med at udføre deres bedste arbejde. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Skab et hjem til din virksomhed med 30 kvm privat kontorplads i Regus Fuglevangsvej, ideelt til 5 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 75 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 14390DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Frederiksberg C·18. apr.·Regus Management ApS

Find kontorplads i Regus Fuglevangsvej til 4 pers

Find kontorplads i Regus Fuglevangsvej til 4 pers

Udlejes 14.390 kr. ex. moms

Book et fuldt serviceret kontor til 4, så sørger vi for, at alt kører problemfrit. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Skab et hjem til din virksomhed med 20 kvm privat kontorplads i Regus Fuglevangsvej, ideelt til 4 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 14390DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Frederiksberg C·18. apr.·Regus Management ApS

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Udlejes 6.090 kr. ex. moms

Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Fuglevangsvej, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 6090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Frederiksberg C·18. apr.·Regus Management ApS

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Udlejes 6.590 kr. ex. moms

Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Fuglevangsvej, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 6090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København V·17. apr.·Regus Management ApS

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Udlejes 5.790 kr. ex. moms

Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Pilestraede 60, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 5790DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·18. apr.·Regus Management ApS

Side:
af 7