Citroën C3 Picasso 1,6 e-HDi Seduction E6G 90HK 6g Aut.

Citroën C3 Picasso 1,6 e-HDi Seduction E6G 90HK 6g Aut.

49.700 kr.

Starter og kører som den skal. Tæt på fuld service, se billeder af servicebog. Kobling skiftet 2022 . Tandrem skiftet 160.000 km. - LED Kørelys - Anhængertræk - Alufælge - LYSSENSOR - Park sensor bag - Klima anlæg - Fartpilot - El-rudehejs bag - El-rudehejs for - Tidligere undervognsbehandlet, alu., airc., fuldaut. klima, fartpilot, fjernb. c.lås, sædevarme, højdejust. forsæder, el-ruder, kopholder, bagagerumsdækken, isofix, armlæn, aux tilslutning, cd/radio, multifunktionsrat, parkeringssensor (bag), el-spejle m/varme, sportssæder, xenonlys, airbag, diesel partikel filter, træk, service ok, nysynet, servo, esp, antispin, abs ✔ Billig finansiering med og uden udbetaling. ✔ Lån via Santander, Accept Auto og Resurs Bank. ✔ Udvidet garanti i op til 24 mdr. via ETU Forsikring ✔ Omgående levering også i weekender. (Vi udleverer nummerplader) Koldingvejens Automobiler Koldingvej 3, 6600 Vejen Telefon – 8871 0808 [email protected] Åbningstider: Mandag – Fredag: 10:00-17:00 Lørdag: Efter aftale Søndag: 12:00-16:00

Vejen·25. jun.·Koldingvejens Automobiler

Citroën C3 Picasso er en mini MPV, der blev produceret af den franske bilproducent Citroën fra september 2008 til 2017. Den blev designet af Frédéric Duvernier, Miles Nurnberger, Andreas Stump, Pascal Grappey og er baseret på PSA PF1-platformen. C3 Picasso blev markedsført som et mere stilfuldt og sportsligt alternativ til den almindelige C3 hatchback. Den første generation af C3 Picasso blev introduceret på Paris Motor Show 2008 og blev sat i produktion i september samme år. Den fås med 1, 4 L eller 1, 6 L benzin- eller dieselmotorer med 5-trins manuel eller 6-trins automatisk gearkasse. Bilen blev markedsført som et mere stilfuldt og sporty alternativ til den almindelige C3 hatchback. Bilen er blevet kritiseret for sine høje ejeromkostninger, bl. a. på grund af den lave brændstoføkonomi og høje afskrivningssatser. Det britiske bilprogram "Top Gear" beskrev køretøjet som en "total katastrofe", men bemærkede samtidig, at det var en af de mest populære biler i Frankrig på det tidspunkt. Den sælges også under Citroëns mærke DS i Rusland (fra 2011).