Fiat 127 0.9

Fiat 127 0.9

35.000 kr.

Fiat / Seat 127 Mk1 Årgang 1975 Holder syn 1 år endnu. Motor er en 903 ccm, Abarth topstykke med dobbelt weber karburator, bananmanifold. Starter Altid, også efter vinterhi når benzinen når frem til karbutatoren selvom der ikke er blevet ladet på batteriet. Gearkassen støjer lidt, men kører fint. Bilen er i en rigtigt fin stand!! Bunden er rustfri. Lak er ikke perfekt, men generelt rigtigt pæn - den har meget begrænset rustpletter/mærker, men fremstår meget præsentabel og brugbar. Forkofanger i meget pæn stand, bagkofanger er lidt rusten i Chrome. Den er sænket, og står på brede stålfælge. Org stålfælge der skal have en kærlig hånd men følger med. Den bliver solgt med originalt rat, det på billedet er ikke til salg. Den står med fornuftig kabine fra en Mk2, org. Mk1 kabine der bør renoveres følger også med. Jeg har en hel del brugte dele, og lidt nye som følger med. Der er også adskilte motorer samt et par gearkasser osv. Sælges udelukkende grundet ønske om Fiat Coupé - Jeg vil aller helst bytte med en Fiat Coupé 2.0 20v uden turbo, dog kan andre motorer have int. Jeg kan være åben for seriøse bud eller byttehandler. Pris 35000 kr.

Brønderslev·søn.·

Fiat 127 er en supermini (B) bil produceret af den italienske bilproducent Fiat mellem 1971 og 1983. Bilen er designet af Pio Manzù og havde et tværgående formotors forhjulstræk. Det var relateret til Fiat 147 og Fiorino, samt SEAT 127, som blev bygget i Spanien. Den 127's forgænger var Fiat 850, og det blev efterfulgt af Fiat Uno. 127 blev solgt i Det Forenede Kongerige som Ritmo, og i Tyskland, Frankrig og Italien som Regata. Navnet "Ritmo" ville senere blive anvendt på en anden bil: en ikke-relateret Chrysler-bygget salonbil baseret på Lancia Delta. Fiat 127 betragtes som en af Fiats mest succesfulde modeller, der nogensinde er produceret - den blev produceret i 14 år med kun minimale ændringer fra sit oprindelige design (nogle opdateringer omfattede nye forlygter, instrumentbræt / interiør).