Bøger til kommunikation og markedsføring

Bøger til kommunikation og markedsføring

50 kr.

Neuromarketing af Stephen genco, Andrew pohlmann, Peter steidl. Design brand identity, alina wheeler. Digital marketing, Dave chaffey og Fionia ellis-chadwick. Writing for journalists, Wynford. Dont make me Think, Steve krug. Rekruttering i et narrativt perspektiv, Jens Henriksen. Marketing management, Philip kotler, Kevin Lane Keller, mairead brady m.f. The principles og beautiful web design by Jason beaird. Modern britain, developments in contemporary British society af Jan Erik mustad m.f The psychology book. Introduction to communication studies af John fiske. Intercultural communication af adrian holliday, Martin hyde og John kullman

Haderslev·tir.

BOG : FRI MIG for flere hedeture

BOG : FRI MIG for flere hedeture

75 kr.

God bog..Værd at vide om hjælp til symtomer i overgangalderen. Bogen giver dig al den fornødne viden, du har brug for, til at komme helskinnet igennem overgangsalderen, så du - i stedet for hedetuer - kan byde denne afgørende fase i livet velkommen. Forfatter Søs Wollesen er læge, hun skriver om kosttilskud og sundhed i Psykologi. EN RIGTIG GOD BOG , Flot indbunden. Fik denne i gave, men havde den i forvejen, derfor sælges billigt.

Skanderborg·23. jun.·

Få beskedNår der er nye resultater i Studiebøger

Lup med søgeord i
Anerkendelse og dømmekraft i socialt arb

Anerkendelse og dømmekraft i socialt arb

5 kr.

Anerkendelse og dømmekraft i socialt arbejde af Søren Juul & Peter Høilund. Peter Høilund og Søren Juul arbejder i “Anerkendelse og dømmekraft i social arbejde” med socialt arbejde i Danmark. De to herrer argumenterer i bogen for, at anerkendelse og dømmekraft bliver to centrale begreber indenfor det sociale arbejde. Argumenterne i bogen bygger på interviews med 25 svage klienter og deres erfaringer med krænkelse. Hertil er de også blevet insprieret af den tyske filosof Axel Honneths tænkning omkring gensidig menneskelig anerkendelse. “Anerkendelse og dømmekraft i social arbejde” er delt op i tre dele, hvor første del omhandler anerkendelsestanken med tilhørende eksempler. Bogens anden del handler om dømmekraft, mens bogens tredje del består af muligheder for og forslag til, hvordan anerkendelse kan få en større plads indenfor det sociale arbejde. Årgang: 2005

Ribe·21. jun.·

Faktion som udtryksmiddel

Faktion som udtryksmiddel

60 kr.

Peter Harms Larsen. Indbundet, 227 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Faktion dækker alle medieprodukter, hvor blandingen mellem fakta og fiktion er interessant, problematisk - eller begge dele. Hvor er grænserne mellem virkeligheden og dramatiseringen af den virkelige virkelighed, mellem omverdenens opfattelse af hvad der er sandt, og hvad der er falsk? Kan medierne bevare deres troværdighed samtidigt med at blandingen mellem fiktion og fakta bliver et stadigt mere udbredt fænomen. I "Faktion som udtryksmiddel" belyses disse problemstillinger dels ud fra en historisk gennemgang af faktion som genre og dels ud fra en systematisk analyse af de forskellige former for faktion.

Valby·21. jun.·

Trends til tiden

Trends til tiden

75 kr.

TRENDS TIL TIDEN En bog om trendforskning, tidstilpasning og produktudvikling. TRENDS til tiden er det første danske forsøg på at beskrive en forholdsvis ny vinkel på moderne produktudvikling og trendforskning. Bogen inddrager elementer fra mange klassiske, både kvantitative og kvalitative researchmetoder og forsøger at skabe en mere helhedsorienteret arbejdsmetode, hvor analyse og intuition er i balance. TRENDS til tiden er første danske udspil med konkrete bud på fremtidens trends, og hvordan man bryder dem ned og anvender dem i praktisk produktudviklingsarbejde. Bogens tese er, at begrebet intuition undertrykkes i moderne produktudvikling og markedsføring, hvor alle nye ideer skal dokumenteres og bevises inden lancering. Det har været målet at vise, at intuition og kreativitet udgør et stærkt alternativ til traditionelle analytiske idégenereringsmetoder

Kolding·21. jun.·

Bøger finans mfl.

Bøger finans mfl.

1 kr.

Forskellige bøger til Finansøkonomi og finansbachelor mfl. sælges Moderne markedsføring, 3. Udgave ISBN 978-87-412-7485-0 Moderne markedsføring, opgaver og cases, 2. Udgave ISBN 978-87-412-7719-6 Makroøkonomi, 5. Udgave ISBN 978-87-412-7209-2 Hvordan organisationer fungerer, 3. Udgave ISBN 978-87-412-5860-7 Konstruktiv forhandling ISBN 978-87-593-1564-4 Økonomistyring og budgettering, 7. Udgave ISBN 978-87-7675-859-2 Skat for de finansielle uddannelser ISBN 978-87-023-1591-2 Salg af rådgivning og serviceydelser ISBN 978-87-412-7023-4 Introduktion til den finansielle sektor ISBN 977-87-412-7944-2 finansiel rådgivning privat ISBN 978-87-412-7812-4 Intercultural and global competencies ISBN 978-87-412-7511-6 Selling Building partnerships, Stephen B. Castleberry ISBN 978-1-260-08477-1

Faaborg·21. jun.·

Logo-Art - Innovation in Logo Design

Logo-Art - Innovation in Logo Design

120 kr.

Charlotte Rivers. Softcover, 160 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Stunning showcase of the world's most innovative logo designs. The latest instalment in RotoVision's successful Art series, Logo-Art showcases an international collection of exemplary and innovative logo design. Rather than simply examining logos as branding or marketing tools, Logo-Art looks at logos as aesthetic objects, exploring both the logistics and creative inspiration behind the design. The book is grouped by design application, and chapters include travel and tourism, food and drink, music and entertainment, fashion and lifestyle, home appliances and products, charities and services, and business and commerce, making this a unique resource for graphic designers, artists, art directors and design students alike. Through its detailed analysis of real work, Logo-Art leaves no stone unturned in its exploration of the intriguing world of logo design.

Valby·21. jun.·

Livstegn - Encyklopædi om Semiotik

Livstegn - Encyklopædi om Semiotik

100 kr.

Softcover, 368 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Danske forskere giver her deres bud på en af tidens mest spændende trends, semiotikken - videnskaben om tegn eller tegnsystemer - der får stadig større betydning for de fleste andre videnskaber, både de humaniske og de naturfaglige, ja, for hele vor tilværelse. Livstegn giver en bred orientering om semiotikken fra A til Ø - fra antropologi til økosemiotik. Her findes artikler, hvor semiotik kombineres med de klassiske elementer, fx semiotik og litteratur, liv og semiotik. Men også mere udfordrende og skæve vinkler kan studeres, fx ondskabens, latterens og kærlighedens semiotik. Livstegn indeholder korte intellektuelle biografier af klassiske semiotikere såsom Charles S. Peirce, Ferdinand de Saussure og Louis Hjelmslev. Bogen præsenterer forskellige discipliner, fx biosemiotik (liv og semiotik), reklamesemiotik og litteratursemiotik. Desuden gøres der rede for de mange skoler og retninger i semiotikken, fx fagsprogssemiotikken, semiotik og effekt, branding og semiotik, reklamesemiotik, som alle hviler på tankegods fra den klassiske semiotik. Livstegn præsenterer den moderne kognitive semiotik, som inddrager dele af den kognitive semantik og lingvistikken. Bogen rummer bidrag af såvel teoretisk som praktisk tilsnit samt beskrivelser og definitioner af semiotiske begreber, der stadig er i støbeskeen (fx signifikans-effekt og semiotik, fagsprogssemiotik og design og semiotik). Livstegn belyser semiotikkens forskellighed og spændvidde og har bidrag af et halvt hundrede af Danmarks førende semiotikere.

Valby·21. jun.·

Bøger til opgave skrivning - videregående

Bøger til opgave skrivning - videregående

70 kr.

Den Gode Opgave - 100 kr . står som ny - Bidragsydere: Charlotte Wien, Lotte Thing Rasmussen, Signe Skov, Kirstin Remvig, Ida Klitgård og Vanessa Sonne-Ragans - ISBN 9788759329177 Videnskabsteori - 100 kr - står som ny - Jan Holm Ingemann - EAN nr. 9788759317624 Videnskabsteori for praktikere - 100 kr - Marianne Leth Jørnø - ISBN13: 9788741258270 Ved samlet køb 200 kr Kan afhentes i Esbjerg eller sendes med DAO for 50 kr skolebøger, universitetet, HA, HD,

Esbjerg·21. jun.·

Side:
af 4