Populært

Bøger til kommunikation og markedsføring

Bøger til kommunikation og markedsføring

50 kr.

Neuromarketing af Stephen genco, Andrew pohlmann, Peter steidl. Design brand identity, alina wheeler. Digital marketing, Dave chaffey og Fionia ellis-chadwick. Writing for journalists, Wynford. Dont make me Think, Steve krug. Rekruttering i et narrativt perspektiv, Jens Henriksen. Marketing management, Philip kotler, Kevin Lane Keller, mairead brady m.f. The principles og beautiful web design by Jason beaird. Modern britain, developments in contemporary British society af Jan Erik mustad m.f The psychology book. Introduction to communication studies af John fiske. Intercultural communication af adrian holliday, Martin hyde og John kullman

Haderslev·tir.

Sælg Historien om Landbrugsprodukter

Sælg Historien om Landbrugsprodukter

120 kr.

Steffen Andersen. 2014. Indbundet, 255 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Virksomheder kan ikke nøjes med at fortælle historien om deres produkter. De skal være i stand til at sælge historien. Debat- og fagbogen Sælg historien om landbrugsprodukter argumenterer for, at det er produktet, der binder en organisation sammen, og at det derfor er nødvendigt, at alle medarbejdere kender substansen og involverer sig i det, så de passioneret kan sælge historien videre til næste led i værdikæden ud til indkøber og forbruger. Kooperativerne har på grund af deres ejerforhold en enestående mulighed for at bære landmandens passion videre i hele værdikæden. Det giver dem en uvurderlig mulighed for at sætte noget særligt i spil, som gør produkter og koncepter unikke. I Sælg historien om landbrugsprodukter, som primært henvender sig til salgs- og marketingchefer inden for fødevareindustrien, argumenteres der for aktivt salg, hvor sælgeren skal kende sit produkt så godt, at han er i stand til at afdække, hvilke af kundens behov produktet dækker, og hvad kundens udbytte er. Lykkes det, bliver kunden ligeså engageret i produktet, og de to parter vil mødes i et magisk øjeblik.

Valby·21. jun.·

Faktion som udtryksmiddel

Faktion som udtryksmiddel

60 kr.

Peter Harms Larsen. Indbundet, 227 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Faktion dækker alle medieprodukter, hvor blandingen mellem fakta og fiktion er interessant, problematisk - eller begge dele. Hvor er grænserne mellem virkeligheden og dramatiseringen af den virkelige virkelighed, mellem omverdenens opfattelse af hvad der er sandt, og hvad der er falsk? Kan medierne bevare deres troværdighed samtidigt med at blandingen mellem fiktion og fakta bliver et stadigt mere udbredt fænomen. I "Faktion som udtryksmiddel" belyses disse problemstillinger dels ud fra en historisk gennemgang af faktion som genre og dels ud fra en systematisk analyse af de forskellige former for faktion.

Valby·21. jun.·

Studiebøger til markedsføringsøkonom

Studiebøger til markedsføringsøkonom

Sælges

Studiebøger til markedsføringsøkonom. Købte dem helt nye. Bøger: Ezio Pillon, Nana Grew, Henrik Lindberg ? Tværmedial markedskommunikation, 1. Udgave 2021 Hans Jørgen Skriver, Erik Staunstrup, Peter Storm-Henningsen ? Organisation, 6. Udgave 2017 Hans Jørgen Biede ? Global økonomi, 1. Udgave 2015 Kennet Fischer Föh, Lene Mandøe, Bjarke Tinten ? Erhvervsjura, 3. Udgave 2013 Lone Hansen, Søren Holm-Rasmussen, Jens Ocksen Jensen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge ? Erhvervsøkonomi, 4. Udgave 2015 Thomas Uth, Jens Lassen, Jesper Frederiksen, Holger Nielsen ? Supply chain management og marketing, 1. Udgave 2016

Ballerup·21. jun.·

Logo-Art - Innovation in Logo Design

Logo-Art - Innovation in Logo Design

120 kr.

Charlotte Rivers. Softcover, 160 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Stunning showcase of the world's most innovative logo designs. The latest instalment in RotoVision's successful Art series, Logo-Art showcases an international collection of exemplary and innovative logo design. Rather than simply examining logos as branding or marketing tools, Logo-Art looks at logos as aesthetic objects, exploring both the logistics and creative inspiration behind the design. The book is grouped by design application, and chapters include travel and tourism, food and drink, music and entertainment, fashion and lifestyle, home appliances and products, charities and services, and business and commerce, making this a unique resource for graphic designers, artists, art directors and design students alike. Through its detailed analysis of real work, Logo-Art leaves no stone unturned in its exploration of the intriguing world of logo design.

Valby·21. jun.·

Få beskedNår der er nye resultater i Studiebøger

Lup med søgeord i
Livstegn - Encyklopædi om Semiotik

Livstegn - Encyklopædi om Semiotik

100 kr.

Softcover, 368 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Danske forskere giver her deres bud på en af tidens mest spændende trends, semiotikken - videnskaben om tegn eller tegnsystemer - der får stadig større betydning for de fleste andre videnskaber, både de humaniske og de naturfaglige, ja, for hele vor tilværelse. Livstegn giver en bred orientering om semiotikken fra A til Ø - fra antropologi til økosemiotik. Her findes artikler, hvor semiotik kombineres med de klassiske elementer, fx semiotik og litteratur, liv og semiotik. Men også mere udfordrende og skæve vinkler kan studeres, fx ondskabens, latterens og kærlighedens semiotik. Livstegn indeholder korte intellektuelle biografier af klassiske semiotikere såsom Charles S. Peirce, Ferdinand de Saussure og Louis Hjelmslev. Bogen præsenterer forskellige discipliner, fx biosemiotik (liv og semiotik), reklamesemiotik og litteratursemiotik. Desuden gøres der rede for de mange skoler og retninger i semiotikken, fx fagsprogssemiotikken, semiotik og effekt, branding og semiotik, reklamesemiotik, som alle hviler på tankegods fra den klassiske semiotik. Livstegn præsenterer den moderne kognitive semiotik, som inddrager dele af den kognitive semantik og lingvistikken. Bogen rummer bidrag af såvel teoretisk som praktisk tilsnit samt beskrivelser og definitioner af semiotiske begreber, der stadig er i støbeskeen (fx signifikans-effekt og semiotik, fagsprogssemiotik og design og semiotik). Livstegn belyser semiotikkens forskellighed og spændvidde og har bidrag af et halvt hundrede af Danmarks førende semiotikere.

Valby·21. jun.·

En sælgers bekendelser

En sælgers bekendelser

100 kr.

Softcover, 232 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater.

Valby·21. jun.·

Fra tegn til tekst

Fra tegn til tekst

150 kr.

Softcover, 447 sider. Helt ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 48 kr. MobilePay. Fra tegn til tekst er en bred indføring i teorier og begreber om sproglig kommunikation. Niels Erik Wille præsenterer sammenhængen mellem almen tegnteori (semiotik), sprog som tegnsystemer (sprogteori og sprogvidenskab) og brugen af sprogets virkemidler til konstruktion af en mangfoldighed af komplekse tekstformer, både non-fiction og fiktion, både faglitteratur og skønlitteratur (almen tekstvidenskab). Området er præget af en mangfoldighed af teorier og en ofte forvirrende og tildels modsigelsesfuld begrebsdannelse og terminologi. Wille fokuserer på de grundlæggende sammenhænge bag overfladen, og på de problemer og antagelser som har drevet den teoretiske udvikling. Hertil kommer en kortfattet introduktion til de tænkere og forskere som især har præget udviklingen. Fra tegn til tekst henvender sig til studerende på de første studieår på de humanistiske uddannelser og på læreruddannelsen.

Valby·21. jun.·

Glad Juul

Glad Juul

75 kr.

Indbundet, 227 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Anne Glad og Mona Juul er hhv. strategisk direktør og administrerende direktør i reklamebureauet envision. De to ser vidt forskelligt på julen; når Anne ser hygge, ser Mona massehysteri. De er dog rørende enige om, at der er god forretning i at vinde en plads i forbrugernes hjerter netop i julen. For alt imens de store fælles fortællinger som religion og politiske ideologier er i opbrud, vokser samtidig behovet for at samles om traditionerne. Derfor er julen interessant set med kommercielle øjne. Glad Juul tager temperaturen på juleforbruget i Danmark - både i butikkerne og online. Bogen præsenterer en model til virksomheder, der ønsker at blive en fast del af forbrugernes juleritualer, men mangler et pejlemærke i processen. Den byder desuden på hele 11 juleeventyr fra den virkelige verden, når Glad og Juul ser nærmere på de store salgsmæssige julesuccesser hos blandt andre Georg Jensen, Tivoli, Aalborg Juleakvavit, Coca-Cola og Kentucky Fried Chicken. Det hele bliver krydret med portrætter af målgruppen, den danske juleforbruger, underholdende juleritualer fra hele verden samt hyggelige anekdoter og historiske fakta.

Valby·21. jun.·

Studiebøger til SIV - International Virksomhedskom

Studiebøger til SIV - International Virksomhedskom

50 kr.

Sælger studiebøger til SIV - international virksomhedskommunikation MEGET billigt. Alle i god stand uden overstregnigner. Organizational Discourse - Communication and Constitution af Francois Cooren - 50 kr Understanding translation af Anne Schjoldager - 100 kr. SOLGT Intercultural Communication - A critical introduction af Ingrid Piller -50 kr. A Handbook of English Grammar af Bent Preisler - 50 kr. The Theory and Practice of Change Management af John Hayes - 100 kr Corporate Political Responsibility af Espen Rahbek Gjerdum Pedersen - 100 kr. Humanistisk videnskabsteori af Finn Collin og Simon Køppe - 100 kr. SOLGT Business Communication Today af Courtland L. Bovée og John V. Thill - 50 kr. .

Aalborg·21. jun.

Bryd Muren - en guide til kommunikation i modvind

Bryd Muren - en guide til kommunikation i modvind

75 kr.

Kresten Schultz Jørgensen & Povl Christian Henning. Softcover, 133 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 45 kr. MobilePay. Du er dagens hovedtaler, og du har forberedt en rigtig flot præsentation, som kommer hele vejen rundt om emnet. Men tilhørerne er måske kun til stede, fordi chefen sagde, de skulle, måske har halvdelen pisketravlt og den anden halvdel ikke sovet nok, måske kommer du fra en upopulær afdeling, måske har du engang afskediget nogens fætter, eller måske ville nogle af dem hellere selv have været hovedtaleren ? Selv om man er nok så forberedt på at lave en god præsentation, sker det, at de kikser. Hvorfor? Helt simpelt, fordi de fleste præsentationer sker i modvind! Bryd muren kan hjælpe med at vende modvinden til medvind! Den leverer konkrete værktøjer og metoder, der ikke overvurderer publikums velvilje, tid og tålmodighed, men ruster læseren til at trænge igennem og lave professionelle præsentationer for modvillige tilhørere.

Valby·21. jun.·

Bøger PBA International Sales & marketing

Bøger PBA International Sales & marketing

250 kr.

Transformationssalg: Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder. Philip Kotler, Marian Dingena, Waldemar Pfoertsch. Dansk Psykologisk Forlag ISBN: 978-87-7158-444-8 Pris: 200 kr. Relationship Marketing: Exploring relational strategies in Marketing. John Egan. Fourth Edition. ISBN: 978-0-273-73778-0 Pris: 350 kr. Organisation and Management, CPH Business Academy. Bergfors, Brunander, Theodorsson, Thomsen. ISBN: 978-1-78764-521-9 Pris: 200 Kr. Management Accounting: Information for decision making and strategy execution. Atkinson, Kaplan, Matsumura, Young. Sixth Edition. ISBN: 978-0-273-76998-9 Pris: 380 Kr. Sales Management: Shaping Future Sales Leaders. Tanner, Honeycutt & Erffmeyer. Special Edition, Person Education. Copenhagen Business Academy. ISBN: 978-1-78365-995-1 Pris: 250 Kr. Business Marketing Management: B2B Michael D.Hutt & Thomas W. Speh ISBN: 978-1-4080-9371-9 Pris: 350 Kr. Methods in Marketing and Service. Bergfors, Faarup, Thomsen. ISBN: 978-87-4127-189-7 Pris: 150 Kr. Fundamental of Management: Management Myths Debunked! Stephen P. Robbins, David A. De Cenzo & Mary Coulter ISBN: 978-1-292-14694-2 Pris: 350 Kr. International Business Law Tinten, Dupont-Mersing & Schaldemose 1st edition ISBN: 978-187-412-6038-9 Pris: 125 Kr.

Malmö, Sverige·21. jun.·

Side:
af 2