Galleri annoncer
MultiEcuScan test software for Fiat, Alfa Romeo, Lancia & Chrysler (FCA) fuld licens Original Dansk version

MultiEcuScan test software for Fiat, Alfa Romeo, Lancia & Chrysler (FCA) fuld licens Original Dansk version

399 kr. ex. moms

Nyhed I nyeste sw version med online opdateringer ! Fiat og Alfa Multi ECU Scan FULD version licens nu også på DANSK oversat for dig af www.nic-tec.com Et professionelt diagnose system for Fiat og Alfa Romeo til en god pris Benyttes til bla. Udlæsning af fejl, samt afstilling af disse som også slukker evt tændte ABS Airbag og Motor Lamper. Udlæsning af live data fra feks hjulfølere samt motor sensorer som feks lambda sonde og luftmasse målere, samt km stand som er skjult i feks motorstyring. Udgangs test tænder og slukker motorer pumper tændspoler mm. Grafisk visning af live data Justering som feks mulighed for 0 stilling af tillærte værdier Service Interval Reset Programmet benyttes sammen med ElmScan 327 eller OBDlink til de nyere modeller fra ca 2004 og frem Opsætning af ElmScan / Elm327 for MultiEcuScan fra www.nic-tec.com finder du her på hvor support forum. Til modeller før 2004 anbefales dette interface. Denne licens giver adgang til alle funktioner i programmet uden nogen begrænsninger incl support for de nyeste modeller som benytter CANBUS og Service indikator reset samt Gratis opdateringer Her kan du se live video af prgrammet benyttet på en Alfa 159 Klik her for at se de supporterede modeller (flere tilføjes løbende) Ved køb vil du modtage en email inden for 24timer med en kode og vejledning som giver dig mulighed for at downloade og generere 1 stk licens for 1 PC Licensen kan oplåses og flyttes til anden PC hvis dette skulle blive nødvendigt. Ved køb af denne vare får du: MultiEcuScan i fuld version på Dansk 1 års opdateringer Mulighed for at flytte licens til anden PC Adgang til Nic-Tec support forum Bemærk ved Brug af ElmScan 327 sammen med  Fiat Grande punto og Fiat 500 skal benyttes et Crossover kabel da Fiat  på disse modeller af ukendte grunde har byttet rundt på de normalle placeringer af CANBUS ledningerne. Du kan nemt lave denne crossover ledning med disse 2 stik OBD HAN KLIK LINK OBD HUN m kabel KLIK LINK Forbindes således: Fra Interface  ------------------      til bil OBD HUN ---------------------OBD HAN ben                                        ben 4-------------------------------------------  4 5-------------------------------------------  5 6-------------------------------------------  1 14-----------------------------------------  9 16-----------------------------------------  16 OBS gidder du ikke rode med Cross over kabler anbefaler vi at benytte MultiEcuscan via hvor profesionelle multiplex kabel i stedet se mere her.

Nørresundby·i dag·Pierre Juhl

Launch X-431 S2-2 Sensorsimulator og tester

Launch X-431 S2-2 Sensorsimulator og tester

2.999 kr. ex. moms

Tekniske parametre Sensormodul: Parameter: Område Antal kanaler: 2 Præcision: 1 % Amplitude sortiment: 0 – 20 V Maksimal udgangsstrøm: 20 mA Foruddefineret frekvensområde: 0 – 20 kHz Pulsfrekvens for kvadratbølgesignal: 0 – 15 kHz Kvadratbølgesignalydelse: 0 – 100 % Strømforsyning: Simulator sensor output / max strøm 20mA (output er drevet af batteri) - Drive solenoid, tændspole / output strøm 2A (ekstern strømforsyning) USB: USB2.0 Type B (med opladnings- og strømforsyningsfunktion/5V) Simulering af DC-spænding: Understøttelse Simulering af faste frekvenser: Understøttelse Foruddefineret bølgeformsimulering: Understøttelse Håndtegnet bølgeformsimulering: Understøttelse Grænseflade til signalgenerator: 2 Ekstern strømforsyningsport: 1 Magnetgrænseflade: 1 Grænseflade med fleremeter: 2 Arbejdstemperatur: 0 °C – 50 °C Opbevaringstemperatur: -30 °C – 70 °C Multimeter: Parameter: Område DC spænding: 0 V - 700 V Vekselstrømsspænding: 0 V – 700 V Modstand: 0 Ω – 40 MΩ Kapacitance: 0 F – 100 μF (maksimal 30 s måletid) Diode: 0 V – 1,5 V Registrering af kontinuitet: Lyder under 30 Ω Defineret Bølgeform: Der er 9 bølgeformer at vælge imellem; Fremad sinusbølge, omvendt sinusbølge, fremad firkantet bølge, omvendt firkantet bølge, mellemspænding, lige linje, høj / lav spænding lige linje, trekant bølge, og trapezformede bølge. Hyppighed: Angiv hyppigheden af den valgte bølgeform. Amplitude: Indstil amplituden af den valgte bølgeform. Forskydning: Angiv forskydningen af den valgte bølgeform. Fase: Indstil fasen for den valgte bølgeform. Arbejdscyklus: Angiv den valgte bølgeforms arbejdscyklus. Signalsynkronisering: Kan få CH1 og CH2 til at udsende signaler på samme tid. Håndtegnet Samlet ramme: 1-3 (valgfrit). Angiv det samlede antal outputpunkter Generelt er en bølgeform sammensat af 100 point. Værdierne 1-3 angiver, at du kan vælge 100, 200 eller 300 punkter for at danne en bølgeform. Rediger ramme: Du kan redigere en enkelt ramme eller redigere alle bølgeform: Du kan vælge en forudindstillet bølgeform og placere den i hånd-tegning område Frekvens: Frekvensen af en enkelt ramme (for 3-rammes udgang er den samlede frekvens den indstillede frekvens/3) Amplitude: Amplitude af outputbølgeformen Forskydning: Forskydning af outputbølgeformen

Nørresundby·i dag·Pierre Juhl

Føler for COP tændingssystemer for oscolliscope

Føler for COP tændingssystemer for oscolliscope

319 kr. ex. moms

Special føler som sammen med oscolliscope benyttes til at udmåle og sammenligne COP tændings systemer som er den nye type som hat tændspolen placeret direkte oven på tændrøret. COP Føleren fra nic-tec.com opfanger signalet som induceres i tændspolen og transformerer tændings kurveformen til en spænding som kan ses på oscilloscope skærmen. Denne kurve form har direkte sammenhæng med størrelsen af gnisten. Bemærk da signalet opfanges ved at holde COP føleren i nærheden af COP tændspolen vil signal størrelsen variere alt efter afstand og COP tænding system type, derfor kan føleren ikke præcist udmåle spændingen størrelsen, men benyttes til sammenligning mellem cylindrene og på den måde kan det ses hvis et tændrør mangler energi. Hvad er  COP? COP står for Coil-On-Plug elektronisk tænding. I COP automobil tændinger er der ingen højspændings kabler, og tændspolen er placeret direkte på toppen af tændrøret. I de fleste tilfælde er spolerne placeret i topstykket oven på motor blokken. Dette er den bedste placering da spolerne ikke opvarmes af udstødnings gasserne her. Med andre ord –  COP er tændings systemet som benyttes i den moderne bil. Fraværet af højspændings tændkabler betyder en betydelig forbedring af stabiliteten af tændings systemet og færre lekager. Ved at benytte en separat spole på toppen af hvert tændrør kan max motor hastighed også øges. M scope, M-Scope, Pico scope, picoscope Pc Oscolliscope 2 Kanals PC OscilloScope for USB komplet kit

Nørresundby·i går·Pierre Juhl

En fejlkodelæser er et stykke elektronik, som hjælper bilister med at finde og løse problemer med deres bil. Den scanner bilens computer og viser en fejlkode, som beskriver problemet. Dette gør det nemmere for bilisterne at finde ud af, hvad der er galt med deres bil og få den repareret. Det er ikke alle bilmærker, der har fejlkodelæsere. De findes kun på nogle modeller, som sjældent går i stykker. Fejlkodelæsere kan dog også bruges til at scanne motorens computer for fejl.